دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

دکتر نوروزی در زنجان اعلام کرد؛

رشد یک میلیون نفری آمار ورزشکاران سازمان یافته کشور

مجمع انتخاباتی ومجمع عمومی سالیانه زنجان

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: از ابتدای سال 95 تا به امروز در حدود یک میلیون نفر به آمار ورزشکاران  سازمان یافته در کشور اضافه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان زنجان از رشد یک میلیون نفری تعداد ورزشکاران سازمان یافته از ابتدای سال 95 تا به امروز در سطح کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: هدف فدراسیون پزشکی ورزشی از افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافت توسعه کمی خدمات به ورزشکاران سراسر کشور است و خوشبختانه این مهم با توسعه خدمات در بخش های استانی و ستادی فدراسیون پزشکی ورزشی همراه شده است.

وی با یادآوری اینکه چهار سال پیش یکی از رویکردهای اصلی فدراسیون، توانمندسازی و تمرکززدایی در فعالیت‌ هیات‌های پزشکی ورزشی بود، اظهار کرد: خوشبختانه با تکیه بر این رویکردها، امروز شاهد این مهم هستیم که ورزشکاران ملی از ظرفیت‌هایی که در استان به لحاظ خدمات پزشکی وجود دارد، استفاده می‌کنند.

وی درباره ضرورت تعامل هیات‌های پزشکی ورزشی استان‌ها با بخش های ورزشی ارگان های مختلف  افزود: یکی از مزیت‌های برخورداری از این نوع ارتباط، بالا بردن تعداد ورزشکاران سازمان یافته در استان‌ها است و خوشبختانه آمار بیانگر آن است که کیفیت خدماتی که امروز در حوزه پزشکی ورزشی به ورزشکاران و قهرمانان ارائه می شود، هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی ارتقا پیدا کرده است.

یادآور می شود در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی زنجان ، دکتر صدیقه دهنایی با کسب اکثریت آرا برای یک دوره چهارساله سکاندار این هیات باقی ماند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.