چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

پایان دوره آموزشی ماساژ ورزشی(ویژه آقایان)

دوره آموزشی ماساژ ورزشی ویژه آقایان

دویست و سی امین دوره آموزشی ماساژ ورزشی (ویژه آقایان) امروز در فدراسیون پزشکی ورزشی به پایان می رسد و آزمون نهایی شرکت کنندگان در دو بخش تئوری و عملی روز سوم مهرماه در محل فدراسیون برگزار می شود تا به پذیرفته شدگان گواهی  معتبر اعطا شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه فعالیت های آموزشی هدفمند خود به منظور ارتقاء سطح سلامت جامعه ورزش در ابعاد قهرمانی و همگانی ، طی هفته جاری دویست و سی امین دوره آموزشی ماساژ ورزشی (ویزه آقایان) را برگزار کرد.

در این دوره آموزشی که امروز به پایان می رسد متخصصان فدراسیون پزشکی ورزشی سرفصل های زیر به صورت تئوری و عملی را برای شرکت کنندگان تدریس کردند:

مروری بر فیزیولوژی ماساژ ، حرکت شناسی ، آسیب های ورزشی ، کمک های اولیه ،بیماری ها و آسیب های شغلی ، کارگاه های تمرینات کششی ، آشنایی با سبک های ماساژ و تاریخچه ،موارد کاربرد و منع ماساژ ، تئوری ماساژ ورزشی ، ماساژ در سنین مختلف ، کارگاه عملی تکنیک های ماساژ و آنا تومی سطحی.

گزارش تصویری بخش عملی دوره فوق

یادآور می شود ، فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان تنها متولی برگزاری دوره آموزشی ماساژ ورزشی در طول سال در تهران و مراکز استان ها اقدام به برگزاری دوره های آموزشی ماساژ ورزشی می کند.

علاقه مندان به شرکت در این دوره های آموزشی جهت دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از زمان برگزاری دوره ها می توانند با دفاتر استانی فدراسیون پزشکی ورزشی در سراسر کشور تماس بگیرند.

برای مشاهده شماره تماس هیات های استانی فدراسیون پزشکی ورزشی اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.