چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱

تشکیل پرونده جامع سلامت برای نخبگان المپیادی ورزش اصفهان

دکتر باقری مقدم : امکانات نرم افزاری و سخت افزاری هیات پزشکی ورزشی در خدمت ورزشکاران است

برگزاری جلسه علمی آکادمی علوم ورزشی

هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان قصد دارد برای مدال آوران این استان در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران پرونده سلامت تشکیل دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، جلسه کمیته علمی آکادمی علوم ورزشی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان در شرایطی به ریاست دکتر احمد باقری مقدمی، رئیس این هیات برگزار شد که در این جلسه مقرر شد برای تمامی مدال آوران ورزش این استان در هر دو بخش رشته های تیمی و انفرادی پرونده سلامت تشکیل شود.

 دکتر باقری مقدم در این خصوص گفت: هیات پزشکی ورزشی اصفهان با توجه به نیروی انسانی متخصص، وجود نخبگانورزشکار در استان و بهره مندی از امکانات سخت افزاری مطلوب در آکادمی علوم ورزشی، خدمات متنوع و شایسته ای را به نخبگان ورزش استان ارائه می کند و در این راستا برای اولین بار تمامی مدال آوران ورزش استان در المپیاد استعدادهای برتر را تحت پوشش قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه دراین طرح برای  بیش از ۲۵۰ ورزشکار نخبه پرونده سلامت تشکیل می شود، افزود: با توجه به حضور متخصصان پزشکی ورزشی، علوم ورزشی، تغذیه ورزشی و روانشناسی ورزشی در هیات، در قالب این طرح علاوه بر پرونده سلامت پزشکی تست های تخصصی ورزشی، تست های سلامت، تغذیه و روانشناسی هم از ورزشکاران به عمل می آید و در بازه های زمانی شش ماهه و یکساله این تست ها تکرار شده و نتایج آن را به هیات های ورزشی اعلام می کنیم.

وی تصریح کرد: پایش نخبگان محدود به این ورزشکاران نخواهد بود و مطمئنا به مرور دیگر نخبگان ورزش اصفهان در این خدمت هیات پزشکی ورزشی بهره مند خواهند شد و برای آنها پرونده جامع سلامت تشکیل می دهیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.