سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

پوشش پزشکی مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه

کیاست فر

رئیس هیات پزشکی ورزشی آذربایجان غربی گفت :پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته با حضور کمیته پوشش مسابقات هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

دکتر کیاست فر رئیس هیات و دبیر ستاد برگزاری مسابقات افزود : در پانزدهمین دوره از مسابقات بین المللی کاراته ، که تحت عنوان جام صلح و دوستی در شهرستان ارومیه برگزار گردید، پوشش پزشکی این مسابقات به هیئت پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی سپرده شده بود.

رئیس هیات پزشکی ورزشی آذربایجان غربی افزود : این مسابقات در فدراسیون جهانی کاراته ثبت شده است و یکی از معتبرترین تورنمنت های کاراته محسوب می شود که پانزدهمین دوره آن در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از 29 شهریورماه به مدت سه روز  در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه با حضور 11 کشور جهان و شرکت 700 کاراته کا برگزار شد.

دکتر کیاست فرادامه داد :  هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی، دو پزشک را به محل برگزاری مسابقات اعزام نمود که بعنوان کادر پزشکی، مسابقات را طی سه روز به نحو شایسته پوشش دادند.

دبیر ستاد برگزاری مسابقات در خاتمه گفت : در پایان پانزدهمین دوره از مسابقات بین المللی کاراته جام صلح و دوستی ، 20 ورزشکار آسیب‌دیده از سوی تیم پزشکی حاضر در سالن، خدمات پزشکی سرپایی دریافت کردند و  3 مصدوم نیز به تشخیص تیم پزشکی هیئت پزشکی‌ورزشی استان به مراکز درمانی اعزام شدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.