چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

طی یک توافق نامه مقرر شد؛

ادامه حمایت مالی ژاپن از دفاتر منطقه ای وادا

ریدای:مبارزه با دوپینگ در آسیا رشد خوبی داشته است/ سوزوکی: در حال آماده سازی برای المپیک 2020 توکیو هستیم

ریدای و سوزوکی

آژانس جهانی مباررزه با دوپینگ( وادا) و ژاپن توافقنامه ای را برای ادامه حمایت مالی از سازمان ضد دوپینگ منطقه ای(رادوهای آسیایی) امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل پزشکی ورزشی ایران به نقل از وادا،  این توافقنامه در حاشیه سمینار دو روزه بین المللی که در ژاپن برگزار شد، به امضای "سرکریگ ریدای"، رئیس وادا و "دایچی سوزوکی"، عضو عالی رتبه ورزش ژاپن امضا شد.

 در پی امضا این توافقنامه ژاپن حمایت مالی خود را از سازمان های ضد دوپنگ منطقه آسیا مطابق روال گذشته تا یک سال دیگر ادامه خواهد داد. این حمایت مالی در حقیقت برای توسعه بیشتر همکاری ها برای تهیه برنامه های مبارزه با دوپینگ رادوها در منطقه کمک خواهد کرد.

ریدای در این رابطه اعلام کرد: "دولت ژاپن از سال ۲۰۰۸ به RADO های آسیایی کمک های قابل توجهی کرده است و ما از آنان سپاسگزاریم و مایلیم این حمایت حداقل ۱۲ ماه دیگر تمدید شود. این همکاری سالهاست ادامه دارد و نتایج این همکاری بین رادوها  در منطقه آسیا و ژاپن و وادا باعث شهرت و تشدید مثبت برنامه ها در کل منطقه شده است.

سوزوکی نیز در این باره گفت: "آژانس ورزش ژاپن از زمان تأسیس  خود در سال ۱۹۹۹ از فعالیت های بین المللی WADA حمایت کرده است. به ویژه  ما همیشه کشورهای آسیایی را برای توسعه فعالیت های ضد دوپینگ در منطقه تشویق کرده ایم. علاوه بر این، از سال ۲۰۰۸، ژاپن با همکاری WADA به RADO های آسیایی کمک کرده است. این بسیار مهم است که ما امروز توافق نامه همکاری را برای کمک به RADOs برای تقویت همکاری های خود امضا کردیم. در حال حاضر ما در حال آماده سازی برای برگزاری بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو هستیم به همین خاطر در حال آموزش بیشتر افسران کنترل دوپینگ هستیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.