چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷

/تفاهم نامه وادا با یک شرکت بزرگ دارویی/

رئیس وادا: از روش های جدید برای شناسایی مواد ممنوعه آگاه می شویم

ریدای

وادا و یک شرکت دارویی ژاپنی در حالی تفاهم نامه حمایت از ورزش پاک امضا کردند بر اساس این تفاهم نامه شرکت دارویی کیوا کرین تعهد داد وادا را سریعا از مواد ممنوعه و ترکیبات جدید ممنوعه مطلع کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل پزشکی ورزشی ایران به نقل از وادا، این تفاهم نامه در حاشیه سمینار بین المللی ژاپن توسط ریاست وادا سر کریگ ریدای و ریاست شرکت داروسازی ژاپنd سوزوکی امضا شد.

سر کریگ ریدای در رابطه با این توافقنامه اظهار داشت: همکاری دو جانبه وادا با این گونه شرکت ها بسیار مهم است، این گونه همکاری ها در برنامه کاری واداست چرا که به ما کمک می کند تا از رو ش های جدیدی که برای شناسایی مواد ممنوعه آگاه شویم.

وی افزود: هدف ما این است تا افرادی که به دنبال سوء استفاده از داروهای قانونی برای دوپینگ کردن در ورزش هستند را شناسایی کنیم.

دکتر ساتوشی ناکانیشی مدیر شرکت دارویی کیوا کرین در این  باره گفت: سو استفاده از داروها در ورزش نه تنها سلامت ورزشکاران و رقابت سالم در ورزش را به خطر می اندازد بلکه به توسعه و پیشرفت پزشکی در صنعت داروسازی هم آسیب وارد می کند. و این همکاری با وادا یکی از اقدامات ما برای حل این مساله است ...

یادآور می شود از سال ۲۰۱۱ وادا به دنبال ایجاد همکاری های بیشتر با تولید کنندگان دارو و با صنعت داروسازی است تا بتواند از تغییرات داروها مطلع شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.