شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

استرالیا و فرانسه میزبان کنفرانس جهانی آموزشی وادا شدند

انتخاب میزبان آموزشی وادا

به دنبال فراخوان و مناقصه آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ(وادا) برای میزبانی کنفرانس جهانی آموزشی ، در نهایت استرالیا به عنوان میزبان کنفرانس جهانی سال ۲۰۲۰ و فرانسه به عنوان میزبان سال ۲۰۲۲ این کنفرانس انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل پزشکی ورزشی ایران، آماندا هادسون، مدیر آموزشی وادا اعلام کرد: در پی موفقیت های این دو کشور در برنامه های آموزشی کیفیت بالای خود در نهایت استرالیا را میزبان ۲۰۲۰ و فرانسه را به عنوان میزبان ۲۰۲۲ انتخاب کردیم. پیش بینی می شود بیش از ۲۵۰ شرکت کننده در کنفرانس ۲۰۲۰ شرکت کنند.

وی افزود: وادا امیدوار است تا این رقم را بالاتر ببرد و تا اطمینان سازی بیشتری برای ورزشکاران و پرسنل حامی آنان باشد آنان که به آموزش های ضد دوپینگ دسترسی دارند و از آنان در برابر آسیب های ورزشی احتمالی و استفاده غیر عمد از مواد و شیوه های ممنوعه حفاظت و کمک خواهند کرد.

هان ریچارد کلبک، وزیر ورزش و جوانان استرالیا در این باره گفت: " میزبانی این کنفرانس فرصتی عالی برای استرالیاست تا بتواند در ارائه آموزش های ضد دوپینگ ورزشی با کیفیت بالا، پیروز شود."

 دومنیک یورنتس، رئیس آژانس ضد دوپینگ فرانسه نیز در این خصوص گفت:"دو سال قبل از بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، اطمینان دارم که میزبانی کنفرانس جهانی آموزش ۲۰۲۲ در فرانسه نقطه عطف مهم دیگری در حمایت از ورزشکاران پاک و ترویج اخلاق در ورزش خواهد بود. "

یادآور می شود در کنفرانس های قبلی وادا مانند کنفرانس جهانی آموزشی ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ به ترتیب ۲۰۰ و ۱۷۸ شرکت کننده حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.