یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

با حضور دکتر نوروزی برگزار شد؛

تودیع و معارفه خزانه دار فدراسیون پزشکی ورزشی

سعید غلامی

مراسم تودیع احمد مددی، خزانه دار سابق فدراسیون پزشکی ورزشی و معارفه سعید غلامی، خزانه دار جدید این فدراسیون با حضور دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این مراسم که حسین قانونی بازرس فدراسیون پزشکی ورزشی نیز حضور داشت، دکتر نوروزی ضمن قدردانی از زحمات احمد مددی برای خزانه دار جدید فدراسیون آرزوی توفیق کرد و خاطر نشان ساخت: ازجمله توفیقاتی که فدراسیون پزشکی ورزشی در دوره اخیر به آن نایل آمد انضباط اداری و شفافیت مالی بود و قطعا این رویکرد با دقت هرچه بیشتر همچنان سرلوحه کار ما خواهد بود.

یادآور می شود، در روزهای گذشته طی حکمی از سوی دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان سعید غلامی به عنوان خزانه دار فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب شد.

در حکم دکتر سلطانی فر خطاب به غلامی، آمده است: با استعانت از خداوند متعال و به استناد ماده ۸ اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری، به موجب این  حکم به عنوان خزانه دار فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب می شوید تا در چارچوب مفاد اساسنامه مزبور، نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمایید. توفیق جناب عالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.