دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

دیدار ستاره پرتاب دیسک ایران و جهان با دکتر نوروزی

حدادی: خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی در سطح استانداردهای جهانی است

احسان حدادی

احسان حدادی، ستاره تیم ملی دوومیدانی(ماده پرتاب دیسک) با حضور در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی از حمایت های این فدراسیون در راه بازگشتش به دنیای قهرمانی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ، در این دیدار دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به خدمات متنوع و گسترده فدراسیون پزشکی ورزشی به تمام قهرمانان و ورزشکاران سراسر کشور، تصریح کرد : در راه خدمت رسانی به جامعه ورزش برابر قوانین و مقررات و حمایت هایی که از جانب وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک می شود، خدمات خود را از هیچ ورزشکاری دریغ نمی کنیم و طبیعی است که در بخش درمان آسیب دیدگی های ورزشی قهرمانان، این مهم با دقت و وسواس دو چندانی انجام می شود و خوشحالیم که قهرمانانی مثل شما(احسان حدادی) از این خدمات رضایت دارید.

همچنین احسان حدادی ضمن قدردانی از حمایت های فدراسیون پزشکی ورزشی، با اشاره به تجارب خود در کشورهای مختلف، تصریح کرد: واقعا از نقطه نظر خدمات و حمایت هایی که مربوط به فدراسیون پزشکی ورزشی است، هیچ گاه احساس خلا نداشته ام و بدون کم و کاستی و در سطح استانداردهای جهانی این خدمات را دریافت کرده ایم.

یادآور می شود، در این دیدار دکتر سید اشکان اردیبهشت، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی، مربی احسان حدادی نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.