شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰

پنل فوتسال در چهاردهمین کنگره پزشکی ورزشی

در حاشیه چهاردهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی

چهاردهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی در روز دوم، با برگزاری پنل فوتسال، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب ادامه یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، چهاردهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی و نمایشگاه تجهیزات و کالای پزشکی، از دیروز 24 مهر ماه در تهران آغاز به کار کرد. در این کنگره ی  سه روزه،   کارگاه‌ها و پنل‌های متعدد و مفیدی برای شرکت کنندگان و علاقه مندان ارائه می‌شود.  

 یکی از پنل‌های روز دوم، فوتسال بود که بخش اول آن صبح پنجشنبه در سالن غدیر برگزار شد. در این پنل، دکتر مصطفی زارعی آسیب‌های ورزشی در فوتسال را تشریح کرد. دکتر بهنام ثبوتی، به آسیب‌های شایع در این رشته پرداخت و تدریس آسیب‌های منیسک در فوتسال به عهده دکتر حمیدرضا یزدی بود. بازتوانی آسیب‌های منیسک زانو را  مجتبی اجاقی آموزش داد و دکتر هومن انگورانی نیز به بحث و بررسی مبحث درمان های غیر جراحی در آسیب‌های زانو پرداخت.

پس از یک استراحت کوتاه و پذیرایی، بخش دوم پنل فوتسال با حضور دکتر تورج ملک محمدی برگزار شد.

در این بخش، دکتر مبارک، فوق تخصص مچ پا از آمریکا، به تشریح  پاپزشکی و عملکرد ورزشی پرداخت و دکتر سهیل مهدی پور، آسیب‌های شانه در ورزش فوتسال را بررسی کرد و دکتر حمید پدرام، آسیب هیپ در این رشته را تدریس کرد. تدریس مبحث مدیریت Concussion در ورزش به عهده دکتر فهیمی پور بود.     

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.