شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

به دنبال برگزاری موفق کنگره صورت گرفت؛

قدردانی دکتر ملک محمدی از تمام دست اندرکاران چهاردهیمن کنگره و نمایشگاه پزشکی ورزشی

تورج ملک محمدی

دکتر تورج ملک محمدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و مسئول شورای سیاستگذاری چهاردهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی از تمام دست اندرکاران این کنگره قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در پیام قدردانی دکتر ملک محمدی آمده است: چهاردهمین کنگره پزشکی ورزشی در حالی به پایان رسید که برگ زرین دیگری در تاریخ پزشکی ورزشی کشور به ثبت رسید و به لطف حضرت حق در ایامی متبرک به نام ابا عبدالله، سه روز آموزش علوم مرتبط با حوزه پزشکی ورزشی با محوریت آموزش علوم پزشکی ورزشی به ورزشکاران و مربیان و در کنار این دو اموزش به پزشکان انجام شد. شاید بتوان گفت رکوردی در تاریخ پزشکی ورزشی با همت تمامی ارکان فدراسیون پزشکی ورزشی و در راس آن ریاست فدراسیون  ثبت گردید.

آموزش بیش از سه هزار نفر مخاطب در سه روز و در پنج سالن و تحویل بلافاصله مدارک آنها در پایان هر کلاس، مراجعه و بازدید بیش از شش هزار نفر در سه روز از کنگره و نمایشگاه جانبی، نظم فوق العاده کلاس ها در شروع و پایان پنل ها طبق برنامه زمان بندی، ارایه علوم روز  پزشکی ورزشی، سرویس دهی مناسب امکانات رفاهی کنگره مانند تغذیه و... و. پوشش تصویری و خبری لحظه به لحظه، امکات سمعی بصری و صوت وتصویر مناسب و مطلوب، اسکان و حمل و نقل مناسب مهمانان شهرستانها و پذیرایی مناسب از آنها، انجام امور فرهنگی در کنار کنگره طبق برنامه قبلی مانند جمع آوری  کمک به سیل زده ها، آشنایی بیشتر ورزشکاران با خدمات فدراسیون و نزدیکتر کردن تولید کنندگان پزشکی ورزشی به فدراسیون با جلسات مختلف با شرکتهای دانش بنیان حاضر در کنگره و  استفاده از اساتید حوزه ورزش در کلاسها و نزدیکتر کردن دانشگاه به ورزش و برگزاری مطلوب نمایشگاه با وجود شرایط اقتصادی خاص و با رویکرد حمایت تولید  ملی از جمله نکاتی است که دکتر ملک محمدی در پیام قدردانی خود از آنها به عنوان ویژگی کنگره چهاردهم پزشکی ورزشی یادکرده است.

در ادامه پیام دکتر ملک محمدی آمده است: این  موفقیت یقینا نشانه یک گروه کاری هم دل و تجمیع انرژی های مثبت همه خواهران وبرادران همکار فدراسیون است لذا در پایان این کنگره به عنوان مسئول شورای سیاستگذاری چهاردهمین کنگره پزشکی ورزشی و دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی بر خود لازم می دانم از تلاش تمامی همکارانی که به خصوص در این سه روز در برگزاری این کنگره تلاش نمودند و توانستیم با هم و در کنار هم نشان دهیم که کار گروهی با هم دلی و همراهی قابل انجام است تشکر و قدردانی نمایم و به همکاران همدل و دلسوز و تلاشگرم خسته نباشید بگویم و از ریاست فدراسیون نیز بابت حمایت های همه جانبه از ارکان برگزاری کنگره تشکر بنمایم.  

برادر شما دکتر تورج ملک محمدی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.