شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

دکتر نوروزی :

بیش از ۳ هزار نفر در کنگره سراسری پزشکی ورزشی تحت آموزش قرار گرفتند

غلامرضا نوروزی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ با اعلام تحقق اهداف از پیش تعیین شده برای برگزاری چهاردهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی و نمایشگاه تجیهزات پزشکی، گفت: خوشبختانه در جریان این کنگره بیش از ۳ هزار نفر آموزش های تخصصی در زمینه های مرتبط با پزشکی ورزشی را فرا گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، این کنگره سه روزه در شرایطی عصر روز جمعه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کار خود پایان داد که دکتر غلامرضا نوروزی در این خصوص، گفت: کنگره های پزشکی ورزشی فدراسیون هر دو سال یک بار برگزار می شود و کنگره چهاردهم  با استقبال خوبی از طرف پزشکان، مربیان، ورزشکاران و دانشجویان همراه بود و طی آن ۱۰۲ سخنران در قالب سخنرانی و پنل و کارگاه و ۱۲ مقاله به صورت پوستر ارائه و ۱۹ کارگاه کاربردی برگزار شد و در مجموع بیش از ۳ هزار نفر تحت آموزش قرار گرفتند.

وی افزود: یکی از تفاوت های این کنگره با کنگره های گذشته این بود که سعی کردیم از تعداد سخنرانی ها و کارهای تکراری کاسته و به مباحث کاربردی تر بپردازیم که با استقبال خوبی همراه بود و شاهد بودیم که حتی تا روز آخر تمام کارگاه ها با استقبال بالای علاقه مندان همراه بود.

دکتر نوروزی خاطر نشان کرد: در برخی کارگاه ها و سمینارها بیش از ۶۰۰، ۷۰۰ نفر حضور داشتند که این مهم نشان از برگزاری هدفمند بود و خوشبختانه با وجود استقبال بالا، نظم خوبی بر روند برگزار حاکم  بود و بدون هیچ گونه وقفه ای تمام برنامه های از پیش تعیین شده اجرا شدند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با قدردانی از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، انجمن علمی پزشکان ورزشی و شرکت گروه مشاورین تمشکین راد با مدیریت مهندس مصطفی هاشمی طبا، افزود: این عزیزان در برگزاری این کنگره نقش مهمی ایفا کردند و قدردان آنها هستیم.

دکتر نوروزی در خصوص نمایشگاه تجیهزات پزشکی گفت: این نمایشگاه با رویکرد حمایت از تولید ملی برگزار شد و خوشبختانه در این بخش نیز شاهد استقبال بالای تولید کنندگان و همچنین بازدید کنندگان بودیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: با وجود موفقیت های چشمگیر کنگره قطعا در روزهای آینده نشست های کارشناسی و آسیب شناسی لازم را برگزار خواهیم کرد تا در دوره های آتی کنگره های پزشکی ورزشی از نقطه نظر کیفی و کمی همچنان سیر صعودی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.