یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷

نتایج نشست گروه مشورتی وادا منتشر شد

وادا

آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ( وادا ) دستاوردهای نشست گروه مشورتی سازمان های ملی مبارزه با دوپینگ را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، گروه مشورتی وادا در دفتر مرکزی در مونترال برای دومین بار در سال ۲۰۱۹ در مورد موضوعات مورد توجه سازمان های ملی مبارزه با دوپینگ در سراسر جهان گرد هم آمدند و جلسه ای را تشکیل دادند.

دستاوردههای اصلی جلسه دو روزه این گروه شامل موارد زیر است:

•       این گروه وادا را در پیگیری مراحل ایجاد شده در استاندارد بین المللی برای انطباق کد توسط امضا کنندگان در رابطه با پروسه انطباق آژانس ضد داپینگ روسیه  پشتیبانی می کند.

•       این گروه اهمیت اولین قدم ها را در روند اصلاحات مدیریتی وادا تشخیص می دهد و وادا را تشویق به ادامه ارزیابی سازمان و ارگان  خود به ویژه در مورد نمایندگان ورزشکار و سازمانهای ملی مبارزه با دوپینگ می کند.

•       این گروه توصیه می کند وادا و موسسه سازمان های ملی ضد پپینگ (iNADO) به بررسی زمینه های همکاری بپردازند. از جمله، تدوین دستورالعمل ها و ابزارهایی برای کمک به سازمانهای ملی مبارزه با دوپینگ در بررسی موضوعات مختلف، از جمله وظایف و مسئولیت ورزشکاران و استقلال عملکردی.

•       این گروه سازمانهای ملی مبارزه با دوپینگ توسعه یافته را برای حمایت و کمک به NADO های کوچکتر در اجرای برنامه های ضد پپینگ با کیفیت که مطابق با قوانین ضد دپینگ جهانی هستند، ترغیب می کند. و همکاری با آژانس جهانی برای اطمینان از این که فعالیتهای توسعه برنامه به روشی استراتژیک و هماهنگ انجام می شود.

دستاوردهای نشست این گروه پیش از جلسات آینده خود در طول هفته کنفرانس جهانی دوپینگ در ورزش، که از ۵-۷ نوامبر ۲۰۱۹ در، لهستان برگزار می شود، به کمیته اجرایی و اعضای هیئت مدیره بنیاد آژانس ارسال شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.