دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

دکتر نوروزی در دیدار با دکتر کاتب:

توسعه زیرساخت ها در مناطق محروم از جمله دستاوردهای فدراسیون پزشکی ورزشی است

دیدار دکتر نوروزی با دکتر غلامرضا کاتب

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در دیدار با دکتر غلامرضا کاتب، رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، نگاه عدالت محور و تمرکززدایی را از جمله توفیقات این فدراسیون در سال های اخیر برشمرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در این دیدار که در حوزه ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، با اشاره به رشد همه جانبه فدراسیون پزشکی ورزشی در بخش های مختلف، تصریح کرد: از جمله محورهای اصلی فعالیت فدراسیون در دوره اخیر تمرکززدایی و توجه به مناطق محروم بود که خوشبختانه در این راستا اقدام های خوبی انجام شد؛ به طوری که امروز شاهدیم در استان هایی نظیر سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی کلینیک فیزیوتراپی راه اندازی شده است و ورزشکاران عزیز  فعال در ورزش قهرمانی و همچنین همگانی امکان بهره مندی از این خدمات را دارند.  در بسیاری از مراکز استان ها امکان پیگیری درمان ورزشکاران فراهم شده است.

دکتر نوروزی در این دیدار گزارش از فعالیت و موفقیت های فدراسیون در دیگر زمینه ها ارائه کرد.

در ادامه دکتر کاتب ضمن تمجید از عملکرد فدراسیون پزشکی ورزشی در زمینه توسعه زیرساخت ها  و تمرکززدایی، به بیان دیدگاه خود در زمینه پزشکی ورزشی و ساماندهی ورزشکاران پرداخت.

همچنین ناصر پورعلیفرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون ورزش روستایی و عشایری نیز از خدمات و تعامل فدراسیون پزشکی ورزشی ابراز رضایت کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.