سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰

/ گردهمایی سراسری روابط عمومی پزشکی ورزشی/

گردهمایی گروه اول روابط عمومی هیات های پزشکی ورزشی با حضور دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون

photo_2019-10-22_09-45-16 [mazandsport].jpg

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گردهمایی روابط عمومی هیات های استانی پزشکی ورزشی با تاکید بر نقش روابط عمومی در اعتلای هر سازمان، تصریح کرد که هیات های استانی پزشکی ورزشی در همه زمینه ها از جمله روابط عمومی خدمات ارزنده ای ارائه می کنند و قدردان همه این تلاش ها و زحمات هستیم.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان مازندران ، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گردهمایی روابط عمومی هیات های استانی پزشکی ورزشی با تاکید بر نقش روابط عمومی در اعتلای هر سازمان، تصریح کرد که هیات های استانی پزشکی ورزشی در همه زمینه ها از جمله روابط عمومی خدمات ارزنده ای ارائه می کنند و قدردان همه این تلاش ها و زحمات هستیم.

 در این گردهمایی که در سالن جلسات فدراسیون برگزار شد، دکتر غلامرضا نوروزی با بیان اینکه هیات های استانی بازوان اجرایی و توانمند فدراسیون هستند ، افزود: خوشحالیم که فدراسیون پزشکی ورزشی سال های درخشانی را در اکثر قریب به اتفاق زمینه های تخصصی پشت سر می گذارد و این مهم ، ریشه در تلاش بی شائبه و صادقانه تمامی همکاران ستادی و استانی ما دارد. خوشبختانه بازخوردی که از جامعه ورزش دریافت  کرده ایم ، به خوبی نشان دهنده ارتقاء سطح رضایت جامعه هدف از مجموعه پزشکی ورزشی است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به این نکته که نقش روابط عمومی در بازتاب فعالیت های درون سازمانی و دریافت انتظارات ، پیشنهادات و دیدگاه جامعه ورزش از اهمیت بسزایی دارد، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این بخش نیز توفیقات ارزشمندی حاصل شده و شما مسئولان روابط عمومی استان ها ، بدانید چشم بینای  هیات های استانی و ما هستید و باید به بهترین شکل ممکن در چارچوب شرح وظایف و اختیارات خود به ایفای نقش بپردازید.

بر اساس این گزارش، در این نشست یک روزه سر فصل های شبکه های اجتماعی، خبرنویسی، تبلیغات و راهبردهای اطلاع رسانی از سوی امید توفیقی رئیس کمیته روابط عمومی و امور بین الملل فدراسیون برای شرکت کنندگان تشریح شد و شهرام جلالی مسئول روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی مازندران کارگاه عکاسی برای شرکت کنندگان برگزار کرد.

انتخاب برترین های سال ۱۳۹۷ گروه اول روابط عمومی هیات های استانی بخش دیگری از این مراسم بود که طی آن  برترین ها  با حضور دکتر نوروزی تجلیل شدند.

برترین های سال ۹۷  روابط عمومی هیات های استان ها(گروه اول)

رتبه اول: احمدرضا بابلی (استان فارس) رتبه دوم: لیلا فرهادی(خوزستان) و نگین نیک روش( گیلان) رتبه سوم: دکتر وحید خسروی(کرمانشاه)

همچنین خانم قبادی( البرز)، خانم جعفری(استان تهران) ، آقای کیانی( اصفهان)، ـآقای زارع(خراسان رضوی) و آقای شهرام جلالی (مازندران) از طرف ریاست فدراسیون ، لوح سپاس دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.