شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳

جلسه کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان البرز برگزار شد

جلسه کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان البرز

جلسه کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز و رئیس هیات پزشکی ورزشی استان البرز و نمایندگان سایر دستگاههای مرتبط برگزار شد.

به گزارش دفتر البرز پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، جلسه هم اندیشی در خصوص ساماندهی بازدیدهای مشترک در استان البرز امروز شنبه در تاریخ ۹۸/۸/۱۱ در محل دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد. دراین جلسه غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، اردیبهشت رئیس هیأت پزشکی ورزشی، انصاری معاون توسعه مدیریت سازمان صمت، اخوان کارشناس اداره بهداشت، شوشتری زاده نماینده دانشگاه علوم پزشکی، تعدادی از روسا و نمایندگان ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و مدیران و کارشناسان مربوطه حضور داشتند. در این نشست غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره بر لزوم هماهنگی بین دستگاههای مرتبط در بازدید از اماکن ورزشی تاکید کرد که هدف ما همواره حمایت و صیانت از باشگاههای ورزشی بوده است اما در این راه با اندک باشگاه های متخلف نیز باید برخورد قاطع صورت گیرد. همچنین از عملکرد  وحضور پررنگ هیات پزشکی ورزشی و مسئول کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی و ناظرین این کمیته تشکر بعمل آمد و در خصوص بازدیدهای مشترک از اماکن ورزشی نیز توافقات مثبتی بین ارگانهای حاضر در این نشست صورت گرفت.

در ادامه اردیبهشت رئیس هیات پزشکی ورزشی استان البرز افزود : بازدیدهای مشترک از اماکن ورزشی باید بصورت مدون و منظم صورت گیرد، در طول یکسال مجموعا ۱۷۰۰ الی ۱۸۰۰ بازدید از اماکن ورزشی انجام می دهیم. وی تاکید داشت که برخورد با متخلفان می بایست جدی تر شود و مقرر گردید موضوع به صورت منظم پیگیری و بازدیدها انجام پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.