سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

بستری شدن کشتی گیر ضایعه نخاعی در بیمارستان "رفیده" تهران

نمایندگان فدراسیون پزشکی ورزشی بر بالین میثم زارع حضور یافتند

میثم زارع

‌میثم زارع کشتی گیر ۲۰ ساله دارنده و مدال‌های برنز نوجوانان جهان و نقره نوجوانان آسیا ۲۰۱۷ که به دلیل سانحه رانندگی دچار ضایعه نخاعی شده است، برای ادامه درمان در بیمارستان توانبخشی رفیده تهران بستری شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این باره، گفت: به محض اطلاع از مشکل پیش آمده برای این کشتی گیر مدال آور همکاران ما در هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه و همچنین اداره ورزش و جوانان این استان اقدامات حمایتی لازم را به عمل آوردند و این کشتی گیر دوشنبه شب ۲۰ آبان ماه برای ادامه مداوا در بیمارستان توانبخشی رفیده تهران بستری شد.

 دکتر نوروزی با بیان اینکه استانداری کرمانشاه نیز قرار است مساعدت لازم را برای ادامه درمان این کشتی گیر انجام دهد، افزود: میثم زارع در تاریخ ۲۶ مهرماه در مسیر جاده همدان به کنگاور با خودرویی که خود راننده آن بوده است، دچار سانحه رانندگی شده و یک روز بعد در بیمارستان طالقانی کرمانشاه تحت عمل جراحی قرار گرفته  و دوم آبان ماه از بیمارستان مرخص شده است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: بنا به گزارش بیمارستان طالقانی این کشتی گیر از ناحیه مهره های ۵ و ۶ گردن دچار شکستگی شده و به همین دلیل تحت عمل جراحی قرار گرفته است. در حال حاضر نیز همکارانمان در بیمارستان توانبخشی رفیده تهران به بهترین شکل ممکن در حال بررسی وضعیت و ادامه درمان او هستند.

دکتر نوروزی خاطر نشان کرد: در حالی که درمان زخم بستر میثم زارع آغاز شده است، ادامه درمان در مرحله ارزیابی قرار دارد و قرار است در مرحله نخست به مدت سه هفته در این بیمارستان بستری باشد و احتمال دارد سه دوره ۲۱ روزه نیاز به فیزیوتراپی در این مرکز داشته باشد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: ما آرزوی سلامتی و تندرستی کامل این کشتی گیر را داریم و فدراسیون پزشکی ورزشی مثل همیشه در کنار ورزشکاران کشورمان است و قطعا در چارچوب قوانین و مقررات از هیچ کمکی در جهت درمان ورزشکاران از جمله میثم زارع کوتاهی نخواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.