شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

از سوی فرمانده بسیج وزارت ؛

برنامه های هفته بسیج در وزارت ورزش و جوانان اعلام شد

اسبقیان

سید محمد شروین اسبقیان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج به بسیجیان سلحشور  برنامه های هفته گرامیداشت بسیج در وزارت ورزش و جوانان را اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فرمانده بسیج وزارت ورزش و جوانان هفته بسیج را یادآور دلاورمردی ها، رشادت ها، شهامت ها، شهادت ها و ایثارگری های بسیجیان سلحشوری دانست که پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در اداوار مختلف از هشت سال دفاع مقدس تا جبهه های مختلف دفاع از حریم وطن، امنیت و  حریم اهل بیت عصمت و طهارت به منصه ظهور رسیده است .

اسبقیان گفت:در برهه کنونی که دشمن بعد از شکست های متعدد در عرصه ها ی نظامی و فرهنگی به جنگ اقتصادی روی آورده است، باز هم بسیجیان  ایران اسلامی در نقاط مختلف کشور صادقانه و متعهدانه در راستای سیاست های ولی فقیه جانانه برای حفظ و حراست از کیان مملکت نقش افرینی ارزنده ای دارند که تلاش وافر و سعی باشکوه این عزیران را می ستاییم و به همت والایشان درود می فرستیم .

فرمانده بسیج وزارت ورزش و جوانان با تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان سلحشور و جان بر کف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه های این هفته  را نیز تشریح کرد .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا وجانبازان، حضور در مزار شهدا و تجدید بیعت با شهدا و جانبازان حضور در مزار شهدا و تجدید بیعت با شهدا از جمله برنامه های بسیج وزارت ورزش و جوانان است .

اسبقیان ادامه داد: اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس(راهیان نور)، همایش بسیجیان وزارت ورزش و جوانان همچنین شرکت در نماز جماعت و دیدار فرماندهان بسیج ادارات کل ورزش و جوانان و مجموعه ها و اعضای شورای مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان با وزیر ورزش و جوانان  از دیگر برنامه های گرامیداشت این هفته خواهد بود .

سید محمد شروین اسبقیان همچنین دعوت از فرمانده سازمان بسیج مستضعفان برای شرکت در جلسه روسای فدراسیون ها و سخنرانی وی به همراه وزیر ورزش و جوانان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را یکی دیگر از برنامه های بسیج وزارت ورزش و جوانان برای گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.