یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

در دیدار دکتر خلیلیان با ایلخان نوری مقرر شد؛

همکاری گسترده آموزشی فدراسیون پزشکی ورزشی و نجات غریق/برگزاری مطلوب دوره آموزشی آب درمانی ویژه غواصان

فدراسیون نجات غریق

در دیدار دکتر مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با ایلخان نوری، رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی گسترش تعامل این دو فدراسیون بویژه در زمینه فعالیت های آموزشی مشترک مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار دکتر خلیلیان با اشاره به ظرفیت های مهم مجموعه پزشکی ورزشی در زمینه های مختلف از جمله حوزه آموزش، تصریح کرد: بی شک فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان یک فدراسیون پشتیبان تلاش می کند با بدنه ورزش کشور بویژه دیگر فدراسیون های ورزشی تعامل سازنده ای داشته باشد و با ارائه خدمات مقتضی به هر فدراسیون، نقش خود را در رشد و اعتلاء  ورزش به خوبی ایفا کند.

وی از جمله توانمندی های مجموعه پزشکی ورزشی را علمی- آموزشی دانست و گفت:در این رابطه ارتقاء سطح کیفی فعالیت ها و برنامه های آموزشی را به عنوان یکی از اولویت های فدراسیون مد نظر داریم چرا که معتقدیم این مهم بازخورد بسیار مثبتی خواهد داشت و ثمرات آن عاید  مربیان، ورزشکاران و... خواهد شد.

دکتر خلیلیان اضافه کرد: با توجه به رویکرد فدراسیون نجات غریق و غواصی در زمینه فعالیت های آموزشی، این آمادگی را داریم که تعامل دوسویه ای با این فدراسیون داشته باشیم و با در نظر گرفتن نقش آب درمانی در سلامت جامعه، می بایست در این زمینه تلاش های علمی و فعالیت گسترده ای انجام دهیم.

ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی نیز با تبریک انتخاب دکتر خلیلیان به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ضمن تشریح بخش هایی از فعالیت این فدراسیون در زمینه های مختلف توسعه و تعمیق تعامل دو فدراسیون را مهم دانست و اظهار امیدواری کرد که فصل جدیدی از فعالیت های آموزشی مشترک بین این دو فدراسیون آغاز شود.

در این دیدار که شادنیا، حیدری و تابش فر نایب رئیس، دبیر و مسئول کمیته آموزش فدراسیون نجات غریق و دکتر فرهاد مرادی شهپر رئیس کمیته آموزش فدراسیون پزشکی ورزشی حضور داشتند، مقرر شد کمیته آموزش فدراسیون پزشکی ورزشی در برنامه های آموزشی پیش روی فدراسیون نجات غریق و غواصی از جمله دوره آموزشی "آب درمانی ویژه مدرسان غواصی" که قرار است ظرف یک ماه آینده برگزار شود، همکاری لازم را با فدراسیون نجات غریق داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.