یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

یادداشت سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی

دکتر خلیلیان: قدر سرمایه‌های ورزش را می‌دانیم

نشست شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی

دکتر مهرزاد خلیلیان که در دهه هشتاد به مدت پنج سال ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی را به عهده داشت به عنوان سرپرست جدید این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش"ورزش سه" دکتر خلیلیان که سابقه مدیرعاملی سپاهان و همچنین مدیرکلی تربیت بدنی اصفهان را در کارنامه دارد، پس از رسیدن به پست سرپرستی یادداشتی را در اختیار "ورزش سه" قرار داد که آن را می خوانید:
"سلام بر ورزش، سلام بر سلامتی؛ مدتی این مثنوی تاخیر شد...

بسیار مفتخرم که پس از چند سال دوری و فراق در خدمت جامعه بزرگ ورزش کشور باشم، آن هم در راستای حفظ و افزایش سلامت و البته راندمان ورزشکاران و قهرمانان بویژه اسطوره های ملی و حرفه ای که می توانند در میادین مختلف داخلی و بین المللی خالق صحنه های پر شور و نشاط باشند.

از مهم ترین سرمایه های ملی کشور ما، نیروی انسانی جوان است و در عرصه ورزش نیز به خوبی از این ظرفیت ملی ارزشمند بهره مند هستیم. در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده است بایستی همگان بدانند که یکی از موثرترین و در عین حال محجوب ترین اقشار اجتماع همین قهرمانان هستند. سرمایه هایی که از جان و عمر و تمام وجود خویش مایه گذاشته تا غرور ملی و عزت ما ایرانیان روزافزون شده و پرچم کشور در اقصی نقاط دنیا به اهتزاز درآید.

کسانی که بعضا با کمترین امکانات ولی با همتی والا و با تلاش، کوشش و تمرینات سخت و مداوم و با کسب پیروزی های مختلف دل مردم را شاد و با تولید نشاط و سرور، خانه هر ایرانی را حتی در خارج از کشور گرم و جذاب نموده و موجی از عشق و شور را به کانون خانواده ها تقدیم می کنند، لذا از والاترین و مورد احترام ترین افراد این جامعه به شمار می روند.

بنابراین ضمن ادای تعظیم به دلاوران عرصه ورزش در سطوح مختلف به ویژه رده های جهانی و المپیک، امید است قدر آنها را بیشتر بدانیم .قهرمانان ما بدون هیچ منت مایه غرور ،نشاط و شادابی این ملت می شوند و قطعا  بیش از اینها نیازمند توجه و عنایت مسئولان و مردم هستند. این عزیزان بدانند که مجموعه های ستادی و استانی پزشکی ورزشی، خانه امن و محل خدمتگزاری بی منت برای تک تک اعضای جامعه ورزش (ورزشکاران، مربیان و داوران و دست اندرکاران) است و تلاش خواهیم کرد با عملکرد خود رضایت روز افزون آنها را جلب کنیم و به سهم خود در رقم زدن روزهای درخشان و پر امیدتر برای ملت ایران نقش موثر ایفا کنیم... انشالله."

مهرزاد خلیلیان

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.