یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

دکتر خلیلیان در جلسه عمومی کارکنان فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد؛

احساس مسئولیت و وجدان کاری سرلوحه کار همه باشد/ باید از نقطه نظر بهره وری بهترین فدراسیون باشیم

نشست شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با قدردانی از تلاش خانواده پزشکی ورزشی اعم از مدیران و کارکنان سابق و کنونی؛ مسئولیت پذیری، وجدان کاری و تخصص گرایی را سه رکن اساسی بهره وری دانست و تصریح کرد: با چنین رویکردی یک سازمان می تواند به اوج شکوفایی برسد.

  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر مهرزاد خلیلیان در جلسه عمومی و صمیمانه با کارکنان فدراسیون، با تبیین اهمیت نگاه روانشناختی به زندگی و کار، گفت: اینجا یک فدراسیون تخصصی است و مجموعه ای از افراد متخصص گرد هم آمده اند تا در جهت پیشبرد اهداف عالیه ورزش تلاش کنند؛ مجموعه ای بزرگ و فوق العاده با اهمیت که همه ما باید قدر خدمتگزاری در این بخش از مجموعه ورزش کشور را بدانیم.  

وی با تاکید بر اهمیت نگاه و انرژی مثبت برای پیشبرد امور سازمانی، تصریح کرد: واژگانی همچون "نمی توانیم" و "نمی شود" را باید کنار گذاشت چون با توکل به خدا و همت خود فرد هر کاری شدنی است و این حس"توانستن" باید در تمام بخش های یک سازمان جاری و ساری باشد تا به بهترین شکل امور پیش برود.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با تبیین مبحث با عشق و علاقه کار کردن، خاطر نشان کرد: باید با شور و نشاط در محل کار خود حاضر شده، دچار روزمرگی نشویم و همواره سعی کنیم امروزمان از دیروزمان بهتر و مفید تر باشد. برای تحقق این مهم طبیعی است که نیروی انسانی باید در جایگاه تخصصی خود به کار گمارده شود و همه بدانند فلسفه حضور در اینجا در عمل و نه در شعار، " فقط کار" است.

دکتر خلیلیان با اشاره به اینکه نشست های عمومی را در فواصل زمانی مشخص و به منظور بررسی شرایط و دریافت نقطه نظرات کارکنان در دستور کار دارد، افزود: هدف ما بهبود فضای کار و بهره وری است و در کنار تخصص گرایی، همه باید به این مهم عنایت داشته باشند که مسئولیت پذیری و وجدان کاری خصوصیاتی هستند که می تواند اوج گیری یک  سازمان را به دنبال داشته باشند و این رویکرد در همه فعالیت ها باید به خوبی نمایان باشد چرا که هر مسئولیت و کاری اگر در راستای اهداف عالی یک سازمان باشد در نوع خود ارزشمند است.

وی خاطر نشان کرد: امروز اگر یک قهرمان ورزش ما تحت عمل جراحی قرار می گیرد فردا باید همکاران ما به منظور برسی شرایط و کیفیت درمان بر بالین این قهرمان حاضر شوند، این معنی مسئولیت پذیری است.

دکتر خلیلیان با اشاره به اهمیت انضباط اداری و قانونمندی، تصریح کرد: اینجا هرکس بیشتر کار کند، عزیزتر است؛ کاری کنید که از نقطه نظر بهره وی بهترین فدراسیون باشیم.

در ادامه این نشست چند تن از کارکنان فدراسیون به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در همین راستا با دستور سرپرست فدراسیون کارگروه بازنگری در طبقه بندی مشاغل فدراسیون تشکیل شد. علاوه بر این مقرر شد از طرف کمیته روانشناسی فدراسیون تست های روانشناسی به منظور  غربالگری و سنجش علمی میزان توانایی هایی کارکنان به عمل آید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.