سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

حضور روان شناس در باشگاههای ورزشی بانوان

روان شناسی

مهدیه بصیری بر حضور روان شناس در باشگاههای ورزشی بانوان تاکید کرد.

به گزارش دفتر سمنان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران: بصیری مسئول کمیته روان شناسی هیات پزشکی ورزشی استان سمنان اظهار کرد:ما می توانیم در باشگاههای ورزشی در جهت ارتقاء سطح آگاهی بانوان ورزشکار به خصوص مادران در زمینه آشنایی با علم روان شناسی و کاربرد آن حضور پیدا کنیم و بتوانیم عملکرد مثبتی در ذهن ورزشکاران ایجاد کنیم.

بصیری گفت: روان شناسی ورزش یکی از مهارت های لازم در دنیای ورزش است، یک  روان شناس در باشگاه ورزشی می تواند  به اثرات فعالیت های ورزشی بر روح و روان انسان و چگونگی کاهش اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب و استرس  تمامی افراد در باشگاه بپردازد.

بصیری یادآور شد: حضور ر وان شناس باعث کاهش استرس و افزایش تمرکز ورزشکاران و در نتیجه عملکرد بهتر می شود و از آن جا که والدین بخصوص مادران می توانند الگو و سرمشق فرزندانشان باشند می توانند این عوامل را کاهش دهند و شاهد موفقیت فرزندانشان در زمینه های ورزشی و.... باشند.

وی  عنوان کرد:امید است بتوانیم با راه حل های علمی روان شناسی ورزشی مشکلات جامعه ورزش استان را مرتفع و ارتقاء بخشیم و به فرزندانمان و خانواده ها کمک کنیم تا بتوانند از فواید ورزش و اثراتش سود ببرند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.