یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

با حضور دکتر گلدوزیان

جلسه توجیهی بازرسی از اماکن ورزشی استان خراسان رضوی برگزار شد

خراسان رضوی

سومین جلسه توجیهی بازرسین ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان چهار شنبه ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۸ برگزار شد.

به گزارش دفتر استان خراسان رضوی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، سومین جلسه توجیهی بازرسین ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان در سال ۱۳۹۸  با حضور دکتر گلدوزیان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان و آقای پور تقی رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد و خانم برات سرناظر ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی چهار شنبه ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۸ بر گزار شد. در این جلسه ابتدا  به بیان مسایل و مشکلات بازرسی های گذشته پرداخته و در این خصوص راهکارهای لازم ارائه شد. و در ادامه قوانین و آیین نامه های مرکز ماساژ و حرکات اصلاحی بررسی و مرور شد. با توجه به حساسیت موضوع در بحث ماساژ و حرکات اصلاحی مقرر گردید ناظرین این بخش به صورت جداگانه آموزش داده شوند و اقدام به بازرسی از این مراکز کنند.  

دکتر گلدوزیان ضمن تشکر و قدرانی از بازرسی های صورت گرفته بر لزوم دقت هرچه بیشتر در بازرسی ها،  برای داشتن محیط ایمن و سالم برای ورزشکاران تاکید کرد.

 برات سرناظر ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی گفت : در سال جاری ۴۸۳ بازرسی از اماکن ورزشی مشهد صورت گرفته و به ۸۲ مرکز ماساژ بدون مجوز  اخطار داده شده و پیگیری های لازم در این خصوص در حال انجام است از این تعداد حدود ۲۰ مرکز در حال دریافت مجوز ماساژ وحرکات اصلاحی هستند.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.