دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

آمادگی بیمارستان های اختر و مدرس برای همکاری با فدراسیون پزشکی ورزشی

بیمارستان اختر

روسای مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی اختر و شهید مدرس تهران در دیدار با سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی آمادگی این دو مرکز را برای همکاری با فدراسیون پزشکی ورزشی جهت ارائه بهترین خدمات به ورزشکاران اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر ناصر ملک پور رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهید مدرس و دکتر سید محمد قریشی، رئیس مرکز  پزشکی، آموزشی و درمانی اختر در دفتر دکتر مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی حضور یافتند و با ارائه گزارشی از امکانات و خدمات تخصصی و فوق تخصصی مختلف این دو بیمارستان، آمادگی خود را برای ارائه خدمات به ورزشکاران از طریق فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کردند.

در این دیدار دکتر خلیلیان با اشاره به سابقه دیرین همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی با بیمارستان اختر و توانمندی های این دو بیمارستان، ابراز امیدواری کردکه پس از کار کارشناسی و انجام بازدید توسط تیم کارشناسی فدراسیون پزشکی ورزشی از این دو بیمارستان، قرارداد همکاری با این دو مرکز امضا شود.

 در این دیدار دکتر رضا وفایی، مسئول کمیته آموزش ستادملی مبارزه با دوپینگ که مقدمات این نشست را فراهم کرده بود طی سخنانی به اهمیت تعامل و ارتباط مراکز دانشگاهی با مجموعه فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ پرداخت و از اعلام آمادگی این دو مرکز آموزشی برای تعامل با فدراسیون پزشکی ورزشی قدردانی کرد. 

 دکتر رضا سعیدی و دکتر عبدوستی نیز از فدراسیون پزشکی ورزشی در این نشست حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.