سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲

دکتر سعیدی در نشست بررسی عملکرد کمیته خدمات درمانی:

سامانه رهگیری اسناد پزشکی به زودی راه اندازی می شود

خدمات درمانی

رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع و ارائه بهترین و شایسته ترین خدمات به ورزشکاران، این کمیته را قلب فدراسیون دانست که باید انتظارات بحق جامعه ورزش را برآورده کند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر رضا سعیدی در نشست تخصصی بررسی عملکرد کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی، گفت: به روز بودن، خلاقیت و ایده پردازی سه مولفه ای است که در این کمیته همواره مد نظر داریم چرا که باور داریم فلسفه وجودی فدراسیون پزشکی ورزشی و کمیته خدمات درمانی جلب رضایت جامعه ورزش کشور است که برای نیل به این هدف باید از همه توان و ظرفیت های موجود نهایت بهره را ببریم.

 دکتر سعیدی ضمن ارائه گزارش عملکرد کمیته خدمات درمانی و تاکید بر پروسه قانونگرایی در این کمیته، گفت: به دنبال راه اندازی سامانه عضویت آنلاین ورزشکاران و آسیب شناسی این سامانه، قصد داریم به منظور جلب رضایت ورزشکاران به زودی سامانه رهگیری اسناد پزشکی را نیز راه اندازی کنیم تا ورزشکاران عزیزی که دچار آسیب دیدگی شده اند و مراحل درمان و دریافت غرامت درمان را پیگیری می کنند به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری از مرحله پیگیری پرونده پزشکی خود با خبر شوند.

 وی با اشاره به رسیدگی به حدود ۱۳ هزار پرونده پزشکی ورزشی ورزشکاران آسیب دیده در سال جاری، گفت: خوشبختانه به لطف اهتمام همکاران این کمیته از این نظر به روز هستیم و از طرفی نباید زحمات همکاران خوب استانی را نیز در تحقق حرکت رو به جلوی قلب فدراسیون یعنی کمیته خدمات درمانی و همچنین همکاران کمیته درمان و دیگر کمیته های مرتبط را نادیده بگیریم.

در این نشست خانم ها مریم اسکندریان، زینب هروی، شیما ریاحی و پریناز علیپور کارشناسان کمیته خدمات درمانی ضمن بیان شرح وظایف به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

همچنین دکتر مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پس از استماع گزارش عملکرد و دیدگاه رئیس و اعضای کمیته خدمات درمانی، عشق به کار و احساس تعلق خاطر به محل کار را یکی از مولفه های مهم برای کارکنان هر سازمان دانست و گفت: یکی از ماموریت های ما در فدراسیون پزشکی ورزشی  حفظ و ارتقاء سلامت ورزشکاران عزیز است و تمام حرکت اجزاء فدراسیون باید در جهت تحقق این اهداف باشد. این مهم مستلزم این است که همگی با احساس مسئولیت به انجام وظایف خود بپردازیم و و هم در ستاد مرکزی و هم استان ها به صورت منسجم و هماهنگ گام برداریم.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از زحمات همکاران ستادی و استانی کمیته خدمات درمانی قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود که در تمام بخش های تخصصی فدراسیون پزشکی ورزشی روند پیگیری امور، رو به رشد باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.