سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی و نجات غریق و غواصی؛

دوره آموزشی تربیت مدرس آب درمانی آغاز شد

تربیت مدرس

دوره آموزشی "تربیت مدرس آب درمانی" با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون نجات غریق و غواصی در محل دفتر سابق امور مشترک فدراسیون های ورزشی آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل پزشکی ورزشی ایران، این دوره آموزشی از صبح امروز(سه شنبه) با حضور دکتر مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و ایلخان نوری، رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی آغاز شد.

 سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی با ابراز خشنودی از برگزاری چنین دوره های آموزشی و نقشی که می تواند در توانمندسازی علمی هرچه بیشتر غواصان ایفا کند، گفت: بی شک ورزش های آبی از جمله شنا که از جهات مختلف حائز اهمیت است، جزو مفرح ترین ورزش ها هستند که شادابی زایدالوصفی به انسان می بخشند. از طرفی وقتی آب به عنوان مایه حیات و آرامش بخش روح انسان با برنامه های تمرین و مدون و علمی توام می شود نقش مهمی در درمان بیماری ها دارد بنابراین جا دارد از همه کسانی که این دوره آموزشی را در نظر گرفتند، تشکر کنیم.

وی افزود: این دوره آموزشی به واقع یعنی اهمیت گذاشتن به سلامت مردم و از آنجا که ماموریت فدراسیون پزشکی ورزشی حفظ و ارتقاء سلامت ورزشکاران است از برگزاری چنین دوره هایی استقبال و حمایت می کنیم.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه ورزشکار سازمان یافته به کسی اطلاق می شود که هفته ای سه بار به ورزش می پردازد و عضو کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی است، گفت: با توجه به خدماتی که فدراسیون پزشکی ورزشی به ورزشکاران عضو این کمیته ارائه می کند انتظار داریم همه مربیان ورزشی نسبت به عضویت ورزشکارانشان در کمیته خدمات درمانی عنایت لازم را داشته باشند چرا که این عضویت خدمات متنوع فدراسیون پزشکی ورزشی را برای ورزشکاران به همراه دارد.

دکتر خلیلیان با تقدیر از تلاش های فدراسیون نجات غریق و غواصی، یادآور شد: قطعا

ده ها جوان هستند که منتظر فعالیت شما هستند و ده ها بیمار نیز منتظر نوآوری و دستاوردهای علمی شما هستند، امیدوارم با موفقیت این دوره آموزشی ارزشمند را پشت سر بگذارید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.