دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

توسعه خدمات پزشکی ورزشی به ورزش دانش آموزی

جلسه

جلسه هم اندیشی هیات پزشکی ورزشی و اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان با هدف صدور کارت خدمات درمانی وارائه خدمات پزشکی ورزشی برای دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش دفتر سمنان  پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ،در این نشست که دکتر حیدریان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان و کیوان نباتی مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش حضور داشتند در خصوص راهکارهای توسعه همکاری در زمینه گسترش سلامت جامعه ورزش دانش آموزی و پوشش خدمات درمانی مسابقات ورزشی دانش آموزان بحث و گفت و گو کردند.

نباتی نسبت به صدور کارت بیمه ورزشی دانش آموزی تمام مدارس تاکید کرد  و داشتن کارت بیمه ورزشی را الزامی دانست.

طی این نشست هماهنگی مقرر شد:

- در جهت اجرایی کردن همکاری فی مابین هیات پزشکی و اداره آموزش و پرورش تفاه نامه امضاء شود تا هماهنگی و تعاملات پزشکی ورزشی با ورزش دانش آموزی توسعه یابد.

- بخشنامه فدراسیون مبنی بر لزوم صدور کارت، تعهدات و تذکرات، شرایط استفاده از تسهیلات کمیته خدمات درمانی و چگونگی عضویت و دریافت کارت به صورت حضوری و غیرحضوری از طره هیات پزشکی به اداره آموزش و پرورش جهت آگاهی از ورزش دانش آموزی و ارائه خدمات پزشکی ورزشی تهیه و تنظیم، سپس ارسال گردید.

همچنین در این جلسه مصوب شد دوره پیکرشناسی و استعدادیابی ورزشی در اندام های مختلف بدن ورزشکاران با همکاری و هماهنگی یکدیگر در کانون حرکات اصلاحی  آموزش و پرورش صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.