سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

در نشست بررسی عملکرد کمیته درمان مقرر شد؛

توسعه کیفی و کمی خدمات درمانگاه فدراسیون پزشکی ورزشی

کمیته درمان

برنامه ریزی لازم برای توسعه کیفی و کمی خدمات درمانگاه فدراسیون پزشکی ورزشی در دستور کار قرار دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، نشست بررسی عملکرد کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور دکتر سید محمد بنی جمالی رئیس و دیگر اعضای این کمیته و دکتر مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون برگزار شد و طی آن رئیس کمیته درمان، ضمن ارائه گزارش عملکرد درمانگاه ستاد مرکزی، گفت: با توجه به اینکه بخش درمان یکی از مهمترین بخش های فدراسیون است و ورزشکاران انتظار بحقی از عملکرد مطلوب این کمیته دارند لذا توسعه و کمی و کیفی خدمات را بجد در دستور کار داریم.
وی با اشاره به فعالیت بخش های تخصصی درمانگاه ابراز امیدواری کرد که اهداف عالیه فدراسیون در زمینه درمان با همراهی و همدلی همه دست اندرکاران این بخش محقق شود.


در این نشست پس از آنکه کادر درمان و کارشناسان کمیته به تشریح وظایف، ارائه گزارش عملکرد و پیشنهادات خود پرداختند، دکتر خلیلیان ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات انجام شده، کار در درمان را مقدس دانست و ضرورت هم اندیشی و استفاده از خرد جمعی برای بهبود پیشرفت امور فدراسیون در همه بخش ها بویزه درمانگاه را مورد تاکید قرار داد.
دکتر خلیلیان تصریح کرد: این حق ورزشکاران و به طور کلی جامعه ورزش است که بهترین و شایسته ترین خدمات درمانی را از فدراسیون پزشکی ورزشی مطالبه کنند، لذا همکاران کمیته درمان مسئولیت بسیار خطیری بر عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.