سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

برای کسب موفقیت های هرچه بیشتر؛

فدراسیون پزشکی ورزشی پشتیبانی لازم را از فدراسیون وزنه برداری انجام می دهد

داود باقری

فدراسیون پزشکی ورزشی رسالت خود را مبنی بر پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی با حمایت از فدراسیون های مختلف از جمله فدراسیون افتخارآفرین وزنه برداری به خوبی عملیاتی می کند.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در دیدار با دکتر داود باقری نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری و رئیس کمیته پزشکی این فدراسیون، با تاکید بر ضرورت و اهمیت خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی به فدراسیون های مختلف بویژه فدراسیون های مدال آور نظیر فدراسیون وزنه برداری، گفت: یقینا همکاران ما با همه توان در کنار فدراسیون های مختلف هستند و با تعمیق ارتباط با کمیته های پزشکی خدمات مورد نیاز را به قهرمانان، ملی پوشان و ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی ارائه می کنند.
وی گفت:امیدواریم حاصل برنامه های فدراسیون پزشکی ورزشی و همکارهای متقابل دیگر فدراسیون ها از نقظه نظر درمان، اموزش و دیگر زمینه های مشترک بتوانیم خدمات شایسته ای  ارائه کنیم.
در این دیدار دکتر داود باقری ضمن قدردانی از حمایت های فدراسیون پزشکی ورزشی، ابراز امیدواری کرد تعامل این دو فدراسیون بیش از پیش توسعه یابد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.