سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

غلامپور خبر داد:

پوشش پزشکی اردوهای تیم ملی و رقابتهای کشوری واستانی در یاسوج

اسحاق غلامپور

رئیس هیات پزشکی ورزش کهگیلویه وبویراحمد از پوشش رویداد های کشوری و استانی و اردو های تیم ملی در استان و شهر یاسوج خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی وپایگاه اطلاع رسانی هیئت پزشکی ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد،رئیس هیات پزشکی ورزش کهگیلویه وبویراحمد از پوشش رویداد های کشوری و استانی و اردو های تیم ملی در استان و شهر یاسوج خبر داد.

دکتر اسحاق غلامپور ،رئیس هیات پزشکی ورزشی کهگیلویه وبویراحمد ، ادامه داد:با هماهنگی با روسای استانی و شهرستانی ،تمام رقابتهای کشوری و اردو های برگزار شده در استان توسط اعضای این هیات پوشش پزشکی شده و خوشبختانه از این امر نسبت به سال گذشته رشد قابل توجه و چشمگیری در این زمینه داشته ایم.

غلامپور ،رئیس هیات پزشکی ورزشی استان ،از کسب رتبه اول این هیات در رشد سرانه بیمه شده ورزشی در سال 1397 در بین هیات های پزشکی ورزشی کشورو کسب رتبه سوم در ارزیابی عملکرد این هیات خبرو اظهار امیدواری کرد با تلاش همکاران در این هیات و حمایت مسئولین اداره کل و فدراسیون شاهد رشد و اعتلای این رشته در کشور و استان باشیم. 

رئیس هیات پزشکی ورزشی کهگیلویه وبویراحمد ،میزبانی اردو های تیم های ملی و برگزاری رقابتهای کشوری و استانی را عامل رشد و ارتقای ورزش کهگیلویه وبویراحمد در کشور برشمرد و ضمن تشکر مجدد از علوی مدیر کل پرتلاش و خستگی ناپذیر ورزش و جوانان استان ،از فدراسیون پزشکی ورزشی خواست در خصوص تجهیز هیات های پزشکی ورزشی شهرستان ها مساعدت و همکاری کنند.

وی ،نبود آمبولانس در استان را یکی از مشکلات پیش رو این هیات و اداره کل ذکر و اظهار داشت :در صورت تامین اعتبار لازم و خرید یکدستگاه آمبولانس ،مشکلات هیات پزشکی ورزشی استان در پوشش صد درصد رقابتها کشوری ،استانی و شهرستانی و میزبانی اردو های تیم های ملی مرتفع خواهد شد .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.