دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

دکتر پور سعید:

تمام تمهیدات برای سلامتی کامل حسن یزدانی اندیشیده شده است

مهرشاد پورسعید

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی دقایقی پیش از آغاز آرتروسکپی حسن یزدانی ، درباره شرایط این ستاره کشتی ایران توضیحاتی ارائه کرد.

آخرین شرایط حسن یزدانی، قهرمان المپیکی رشته کشتی را برای ما تشریح کنید و این که مراحل درمانی ایشان به چه صورت است؟

_ با تمهیداتی که فدراسیون پزشکی ورزشی برای بستری شدن و درمان حسن یزدانی، قهرمان کشتی کشورمان انجام دادند، عمل جراحی آرتروسکوپی مینیسک خارجی زانوی راست ایشان از ساعت ۱۰ و نیم صبح امروز شروع شده و امیدواریم عمل با موفقیت انجام شود. شرایط روحی یزدانی پیش از عمل بسیار خوب بود و دوستداران و حامیان ورزش به خصوص کشتی، امروز اینجا و در کنار ایشان بودند و همراهی شان کردند که دلگرمی خوبی برای این قهرمان المپیکی کشورمان بود.

آقای دکتر پورسعید، همه علاقه مندان ورزش، به خصوص ورزش کشتی، نگران هستند که آیا یزدانی به المپیک خواهد رسید یا خیر؟

_نگرانی بحقی است و طبیعتا وقتی آسیب دیدگی برای هر قهرمانی که شانس مدال است، رخ دهد، همه نگران حال ایشان می شوند و انتظار دارند از قهرمان ملی حفاظت و پشتیبانی شود تا علاوه بر به دست آوردن سلامت کامل، شانس مدال را هم از دست ندهد. اطمینان می دهم تمام تمهیدات اندیشیده شده و رسیدگی های لازم در حال انجام است و به امید خدا ایشان به سلامت و با توان بالا، به المپیک خواهد رسید.

 طول درمان چقدر خواهد بود؟

_ براساس پیش بینی دکتر کیهانی، از ۲ روز دیگر اندام فوقانی کار خواهد کرد، ۲ هفته دیگر وارد تمرینات هوازی اندام تحتانی می شوند و ۲ ماه دیگر تمرینات فانکشنال را شروع خواهند کرد.

ان شاالله قهرمان عزیز ایران، حسن یزدانی، ۴ ماه دیگر به راحتی مسابقات تمرینی خود را ادامه خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.