چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵

ملی پوش شنا و ورزش سه گانه:

امکانات خوب پزشکی ورزشی یاریگر ورزشکاران آسیب دیده است

دادفر شنا

ملی پوش شنا و سه گانه کشورمان مراحل درمانی مینیسک‌های آسیب دیده خود در اصفهان را تشریح کرد.

فرشاد دادفر در گفت وگو با ایسنا، با ابراز رضایت از مراحل درمانی خود در اصفهان، اظهار کرد: سال‌ها افتخار پوشیدن پیراهن تیم‌های ملی شنا، غریق نجات و سه گانه را داشتم.

امسال در آخرین مسابقاتی که شرکت کردم، مسابقات جهانی ورزش کارگران بود که در اسپانیا برگزار شد و ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به دست آوردم.

آسیب دیدگی من به دوران آماده سازی و انتخابی تیم ملی بر می‌گردد که از ناحیه مینیسک دوپا آسیب شدیدی دیدم و بعد از ام. آر. آی که گرفتم، خیلی‌ها اعتقاد داشتند که به مسابقات اسپانیا نخواهم رسید، اما خوشبختانه با امکانات خوبی که فدراسیون دارد توانستم مراحل اولیه درمان خود را در تهران انجام دهم.

وی در خصوص ادامه مراحل درمان خود در اصفهان، زیر نظر هیات پزشکی ورزشی، گفت: یکی از دغدغه های مهم ورزشکاران غیر تهرانی بحث درمان آسیب دیدگی است و انجام مراحل درمان در تهران مسائل و مشکلات خود را دارد که خوشبختانه کلینیک بسیار مجهزی هیات پزشکی ورزشی در اصفهان طی سال‌های اخیر راه اندازی کرده است که دستگاه‌های مدرن و مجهزی تهیه کردند و در کنار آن متخصصان زبده ای نیز وجود دارند که این امکانات نگرانی را برای ما ورزشکاران از بین برد.

قهرمان سه گانه شنای کشور، خاطرنشان کرد: این برنامه ریزی خوب فدراسیون پزشکی ورزشی بوده است که توانسته در برخی از استان‌ها از جمله اصفهان را به مرحله ای برساند که از ظرفیت ها و پتانسیل خود به این شکل استفاده کند.

وی تصریح کرد: این وظیفه مشترک هیات پزشکی و ورزشی و رسانه ها است که چنین مراکز و سرویس دهی خدمات را تبلیغ و انتشار دهند تا ورزشکاران بدانند که بعد از آسیب دیدگی و یا حتی قبل از برای انجام برخی اموری که به این حوزه مربوط می شود به این مراکز و کلینک ها که زیر نظر هیات پزشکی ورزشی است مراجعه کنند.

دادفر گفت: آسیب دیدگی، جزء جدایی ناپذیر ورزش حرفه ای است، اینکه مکانی باشد که علاوه بر طی دوران درمان بتوانی مراحل بازتوانی را نیز همزمان انجام دهی بسیار خوب است و هیات پزشکی ورزشی استان چنین فضایی را ایجاد کرده است.

علاوه بر ورزشکاران اصفهانی، ورزشکاران استانهای همجوار نیز می توانند از این امکانات استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.