شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

دکتر کبارفرد:

اطمینان دارم فدراسیون پزشکی ورزشی دوران درخشانی را پیش رو دارد

فرزاد کبارفرد

رئیس آزمایشگاه جامع تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بنیانگذار آزمایشگاه کنترل دوپینگ ایران گفت: دو دسته موفقیت است که وقتی حاصل می‌شود، تمام مردم به آن افتخار می‌کنند؛ یکی افتخارات و موفقیت‌های علمی و دیگری افتخارات ورزشی، که فدراسیون پزشکی ناظر به هر دوی این‌هاست.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیل پزشکی ورزشی ایران، دکتر فرزاد کبارفرد  درهمایش تجلیل از افتخارآفرینان ستادی، صاحبان کرسی‌های بین المللی و پیشکسوتان پزشکی ورزشی گفت: از جهت علمی، فدراسیون باید آخرین تکنولوژی‌های  پزشکی، پیراپزشکی و آخرین علومی که در این زمینه حاصل شده را به کار بگیرد تا قشر علمی و برجسته ورزشی کشور را به سمت کسب افتخارات ورزشی هدایت کند چرا که از این نظر در میان فدراسیون‌های دیگر جایگاه منحصر به فردی دارد.

وی افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی از جهت ورزشی نیز برای تمام فدراسیون‌ها شرایط کسب افتخار را فراهم می کند. گرچه فدراسیون پزشکی همیشه به عنوان فدراسیون بدون مدال شناخته شده، اما به عقیده من، بخشی از افتخارات تمام مدال‌هایی که در رشته های مختلف ورزشی به دست می آید، سهم این فدراسیون است.

دکتر کبارفرد ادامه داد: اطمینان دارم که فدراسیون پزشکی ورزشی، دوران درخشانی را پیش رو خواهد داشت و ان شاءالله شاهد کسب افتخارات بیشتر در زمینه‌های علمی و ورزشی کشور خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.