جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

بیانیه فدراسیون پزشکی ورزشی به مناسبت شهادت سردار دلها

سردار سلیمانی

فدراسیون پزشکی ورزشی در پی شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی، در بیانیه ای ضمن تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه الله(عج)، مقام معظم رهبری، مسئولان نظام اسلامی، عموم مردم و همه آزادیخواهان گیتی، تاکید کرد: خط جهاد، مقاومت و شهادت، پرصلابت تر از همیشه ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در بیانیه فدراسیون پزشکی ورزشی، آمده است:شهادت اجر مردان خداست؛ سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی با رشادت و جانفشانی در خط مقدم جبهه مقاومت، سالیان متمادی استکبار جهانی را در عرصه های مختلف به زانو درآورد و همواره آرزوی شهادت و پیوستن به معبود و همرزمانش را داشت. این سرباز افتخارآفرین ولایت در سال های پربرکت و عمر با عزت خود همواره در کنار ملت مظلوم و دردکشیده منطقه، تروریست های خونخوار بین المللی و استکبار را به ستوه آورده بود و نه تنها برای ملت شهیدپرور و آزاده ایران اسلامی که نزد همه آزادیخواهان عالم محبوبیتی بی نظیر داشت.

در ادامه بیانیه فدراسیون پزشکی ورزشی آمده است: همان طور که مقام معظم رهبری در پیام تسلیت خویش عنوان نمودند با عروج این سردار بزرگ، "کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد" و ملت بزرگ ایران از جمله خانواده پزشکی ورزشی بار دیگر با طریق حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر تجدید میثاق می نمایند.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.