سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴

از 250 باشگاه ورزشی استان گلستان بازرسی شد

نظارت

در شش ماهه نخست سال جاری از ۲۵۰ باشگاه ورزشی در استان گلستان بازرسی شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان گلستان ، مسئول ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی گلستان گفت: به منظور سلامت باشگاه ها و اماکن ورزشی، تیم های نظارتی و بازرسی تدارک دیده شده است و تلاش می کنیم که تمام اماکن ورزشی و باشگاه های خصوصی و دولتی فعال در استان بازرسی انجام شود. 

محمد زمان ابراهیمی افزود: در صورت مشاهده تخلفات و اشکالاتی در باشگاه های خصوصی و دولتی ، موارد به مدیران باشگاه تذکر داده خواهد شد. 

وی تصریح کرد: در صورتی که مدیران اماکن ورزشی و باشگاه ها همراهی لازم با بازرسان نداشته باشند و ورزشکاران آن ها فاقد بیمه ورزشی باشند ، برخوردهای قانونی با آن ها انجام خواهد شد.

ابراهیمی با اشاره به نظارت بر مصرف مکمل ها و داروهای غیر مجاز تاکید کرد: در صورت عدم رعایت قوانین بابت فروش و مصرف مکمل ها و داروهای غیر مجاز در اماکن وباشگاه های ورزشی برخورد جدی می شود و درصورت ادامه تخلفات ، پلمپ می شوند.

مسئول ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی گلستان گفت: تیم نظارتی راهنمایی های لازم درباره بیمه خدمات درمانی ورزشکاران ، مکمل های ورزشی و موارد مربوطه ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.