سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

دکتر غلامپور خبر داد؛

اجرای طرح قامت سنجی بانوان در یاسوج

قامت سنجی در یاسوج

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:با هماهنگی با روسای هیات های عشایری و روستایی طرح قامت سنجی بانوان روستایی توسط هیات پزشکی ورزشی در استان توسط اعضای این هیات انجام و خوشبختانه استقبال خوبی در روستاها داشتیم.

به گزارش روابط عمومی وپایگاه اطلاع رسانی هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد، دکتر ضمن قدردانی از حمایت های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان به حضور چشمگیر زنان روستایی در این طرح اشاره کرد وگفت:طرح قامت سنجی برای زنان روستایی در بیشتر روستاهای استان نوسط تیم هیات پزشکی ورزشی استان در حال اجرا می باشد و امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم کمک به سزایی به سلامتی بانوان روستا داشته باشیم.

وی در ادامه بیان داشت:این طرح ملی با هماهنگی وزارت ورزش ووزارت آموزش وپرورش به ما اعلام شد و در حال حاضر در 30روستای استان کهگیلویه وبویراحمد در حال اجراست و.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان در ادامه گفت:هدف از اجرای این برنامه مشخص نمودن ناهنجاریها ومشکلات اسکلتی وعضلانی و ارائه راهنمایی ها و مشاور پزشکی به بانوان روستایی و عشایری  میباشد.

از  این طرح به صورت نمادین مدیر کل امور بانوان استانداری ،معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان  وجمعی از مسئولین ستادی اداره کل از روستای گنجه ای بزرگ در شهرستان بویراحمد بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.