چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

دیدار و نشست مشترک روسای اداره ورزش و جوانان سنندج و هیات پزشکی ورزشی کردستان

کردستان

رئیس و معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج به منظور تعامل بیشتر، با رئیس هیات پزشکی ورزشی کردستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش دفتر کردستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، صبح امروز فردین ورمقانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج با دکتر بابک قطبی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کردستان دیدار و گفتگو کرد.

ورمقانی رئیس اداره ورزش سنندج از همکاری و تعامل مجموعه هیات پزشکی ورزشی کردستان قدردانی کرد و افزود؛ هیات پزشکی ورزشی نه تنها یاور همیشگی ورزش استان بوده بلکه پشتیبان ورزش قهرمانی در استان هم بوده است که این موضوع موجب شده تا تعامل هرچه بیشتری بین اداره ورزش و هیات پزشکی ورزشی صورت بگیرد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی کردستان در ادامه این نشست از افزایش ورزشکاران سازمان یافته تاکید داشت و عنوان کرد؛ برنامه ریزی و همکاری مشترک اداره ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی کردستان می تواند موثرترین عامل در افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته در سطح شهرستان باشد که خواستار ارائه راهکارهای مناسب و همکاری های بیشتر در این رابطه شد.

در پایان مواردی مانند بازرسی از اماکن ورزشی، برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی، پوشش رقابت های ورزشی و نحوه تعامل دو طرفه مورد بررسی و بحث قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.