یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی-شیراز

هماهنگی لازم برای پوشش پزشکی مطلوب مسابقات انجام شد

جلسه بررسی مسابقات بین المللی کشتی در شیراز

نشست هم اندیشی و بررسی هرچه بهتر پوشش پزشکی مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در هیات پزشکی ورزشی استان فارس برگزار شد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این جلسه که با حضور روسای دو هیات پزشکی ورزشی و کشتی استان برگزار شد، هر یک به بیان دیدگاه خود جهت هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات پرداختند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس با بیان اینکه تمام مسابقات برای ما ارزشمند و از جایگاه مهمی برخوردارند، گفت: رشته کشتی از اهمیت خاصی برخوردار است و زمانی که پای مسابقات بین المللی و جهانی به میان آید باید از تمام ظرفیت ها برای هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات استفاده کرد.

دکتر کاوه باشتی با اشاره به اینکه استان فارس و شهر شیراز همیشه در برگزاری مسابقات بین المللی خوش درخشیده است، خاطر نشان کرد: با مشارکت و سهمی که پزشکی ورزشی در مسابقات دارد تلاش می کنیم تا با استفاده از بهترین ها و تمام توان و ظرفیت نقش خود را در این رویداد مهم به خوبی ایفاء کنیم.

رئیس هیات کشتی استان فارس هم ضمن تقدیر از هیات پزشکی ورزشی استان جهت همراهی با این هیات از گذشته تا کنون، ابراز داشت: سعی کردیم تا با یک برنامه ریزی منسجم و استفاده از تجربه های خوب گذشته، مسابقات پیش رو هم با بهترین نحو ممکن برگزار کنیم.

محمد موسایی افزود: تمام پیش بینی ها برای رفاه حال ورزشکاران، تیم های وارد شونده به مسابقات و همچنین تماشاگران و شهروندان عزیز دیده شده تا انشاءالله شاهد مسابقات عالی باشیم.

در این جلسه دکتر جمشید جهانی دبیر هیات پزشکی ورزشی استان فارس هم به مسائل مربوط پزشکان و پزشکیاران در این مسابقات پرداخت و از هیات کشتی استان بخاطر همکاری در کلیه امور تشکر کرد.

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی به مدت سه روز از تاریخ ۲ الی ۴ بهمن ماه ۹۸ در شیراز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.