دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲

در راستای توسعه تعامل فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شد؛

بازدید دکتر خلیلیان از فدراسیون تیراندازی و کمپ تیم های ملی

بازدید سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از فدراسیون تیراندازی

دکتر مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در راستای توسعه تعامل این فدراسیون، با حضور در فدراسیون تیراندازی باعلی دادگر دیدار و از بخش های مختلف این فدراسیون بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل پزشکی ورزشی ایران، دکتر مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی علاوه بر دیدار با علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی از بخش های مختلف این فدراسیون بازدید کردد.
همکاری دوجانبه فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون تیراندازی پیرامون ارائه خدمات تخصصی، درمان ورزشکاران المپیکی، برگزاری کلاس های آموزش مبارزه با دوپینگ، استفاده از ظرفیتهای و امکانات طرفین از جمله موارد مطرح شده در این بازدید بود.
دکتر خلیلیان همچنین با حضور در اردوی تیم های ملی تپانچه با مربیان و ملی پوشان دیدار و از نزدیک روند تمرینات ورزشکاران را مشاهده کرد.

در این بازدید دکتر مرادی شهپر، دکتر براتی، دکتر غزالیان و دکتر شارکی روسای کمیته های آموزش، توانبخشی، پوشش پزشکی مسابقات و قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ نیز حضور داشتند.

 از طرف فدراسیون تیراندازی نیز علاوه بر علی دادگر، اکبر محمودی مشاور عالی فدراسیون، بدرالملوک کهرنگی نایب رئیس بانوان و رضا ملک محمدی دبیر و سعید مرادی رئیس کمیته امور بین الملل این فدراسیون نیز حضور داشتند.

مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.