دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

چهارمین نشست هم اندیشی نواب رئیس هیات های ورزشی هرمزگان برگزار شد

چهارمین نشست نواب رئیس هیات های ورزشی هرمزگان

دکترسحرستاری : هیات پزشکی ورزشی همسو با فدراسیون پزشکی ورزشی پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی است.

به گزارش دفتر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران _ چهارمین نشست هم اندیشی نواب رئیس هیات های ورزشی استان در تاریخ ۲۹ دی ماه جاری در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان باحضور امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان و با محوریت بررسی عملکرد ۱۰ ماهه سالجاری، المپیادهای ورزشی و تبیین سیاست‌های ابلاغی ورزش بانوان توسط وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. امیاری در این نشست با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در ورزش بانوان استان، گفت: بانوان هرمزگانی توانمندی ها و استعدادها و ظرفیتهای بالقوه و فراوانی در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه ورزش دارند بطوریکه در ۹ ماهه امسال ۵۸ رویداد همگانی بانوان در قالب ۲۷ هزار و ۸۱۳ نفر را دنبال نموده اند تا از این طریق برنامه های مرتبط به آماده سازی و توسعه ی ورزش های خود را با جدیت و تمرکز بیشتر دنبال کنند.
وی با اشاره به اینکه ۳ طرح ابلاغی وزارت، ازجمله پارک گام، ورزش بانوان ویژه بانوان شاغل و ورزش درتمامی رده های سنی بانوان را از طرحهایی عنوان کرد که در ماههای پایانی سال اجرایی می شود گفت: دختران ورزشکار ما بارها در میادین و عرصه‌های مختلف ورزشی شایستگی بالای خود را نشان داده‌اند که این موضوع نشان دهنده پتانسیل و ظرفیت‌های بسیار خوبی در این حوزه می‌باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بر نقش مهم و تأثیرگزار نواب روسای هیاتهای ورزشی استان در شکل گیری نگاه ویژه به پیشرفت ورزش بانوان تأکید کرد و گفت: استعدادیابی، نظارت و پیگیری دقیق آن هم با برنامه‌ریزی منسجم و اصولی می‌تواند رمز موفقیت ما در حوزه ورزش بانوان چه در بعد قهرمانی و حرفه‌ای و چه در بعد همگانی باشد.

دکتر سحر ستاری نایب رئیس هیات پزشکی ورزشی استان نیز ضمن تشریح عملکرد ۱۰ ماهه این هیات گفت : هیات پزشکی ورزشی همسو با فدراسیون پزشکی ورزشی  پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی است. وی افزود همواره در کنار ورزشکاران و هیات های ورزشی هستیم و آماده ارائه خدمات در خصوص مشاوره تغذیه و روانشناسی، پوشش پزشکی رقابت های ورزشی و دانش افزایی مربیان، ورزشکاران و باشگاه داران هستیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.