شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

در بازدید دکتر خلیلیان و گل محمدی از هیات پزشکی ورزشی استان تهران تاکید شد؛

تقویت همکاری دو طرف برای توسعه بیشتر خدمات هیات

بازدید مدیرکل

دکتر مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در شرایطی ظهر امروز(چهارشنبه) از هیات پزشکی ورزشی استان تهران بازدید کردند که در این بازدید ضمن استماع گزارش عملکرد کنونی، حمایت خود را از برنامه ها و فعالیت های این هیات در جهت جلب هرچه بیشتر رضایت ورزشکاران تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار دکتر خشایار ثابتی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان تهران و دکتر سید اشکان اردیبهشت گزارشی از عملکرد و برنامه های این هیات در زمینه های آموزش، عضویت آنلاین ورزشکاران، بازرسی از باشگاه ها، پوشش پزشکی مسابقات، ساماندهی فعالیت هیات های پزشکی ورزشی حوزه ها و توابع استان ارائه کردند.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ضمن ابراز رضایت از عملکرد هیات پزشکی ورزشی بویژه در زمینه ساماندهی ورزشکاران، توسعه زیرساخت و فعالیت های این هیات را ضروری دانست.

همچنین دکتر خلیلیان با اشاره به گستردگی استان تهران و ظرفیت های بالای ورزش این استان، عملکرد هیات پزشکی ورزشی را خوب توصیف کرد و ضمن اعلام حمایت فدراسیون از برنامه های آتی این هیات بر ضرورت کار کارشناسی دقیق در جهت توسعه زیرساخت های هیات تاکید کرد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین با تقدیر از حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از مجموعه پزشکی ورزشی، گفت: تعهد و تعلق خاطر به مجموعه پزشکی ورزشی نکته فوق العاده با اهمیتی است که خوشبختانه در هیات پزشکی ورزشی استان تهران به خوبی نمود عینی دارد.

وی افزود: با توجه به میزان جمعیت ورزشکاران در این استان قطعا باید در زمینه پزشکی ورزشی متناسب با این جمعیت خدمات لازم تخصصی ارائه شود.

در ادامه این بازدید نشست کارشناسی بررسی زیرساخت های فناوری اطلاعات با حضور مسئولان فدراسیون و هیات پزشکی ورزشی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.