دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان سمنان:

نظارت بر عملکرد باشگاه ها از جمله اولویت هاست

نظارت

دبیر هیات پزشکی ورزشی و سرناظر استانی ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان سمنان از نظارت دقیق و جدی تربر اماکن ورزشی استان خبر داد.

به گزارش دفتر سمنان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، صدیقه خادم اعلام کرد : در پی برنامه ریزی ستاد نظارت مبنی بر بازرسی باشگاهها و نظارت جدی تر بر عدم ارائه مواد نیروزا و مکمل های غیرمجاز، فروش و مصرف در باشگاهها و رعایت نکات بهداشتی، بازرسی از باشگاهها با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان انجام شد.

خادم گفت:تاکنون از ۲۰۰ باشگاه ورزشی  بازرسی اولیه صورت گرفته و در سامانه ستاد نظارت به ثبت رسیده، بازرسی ثانویه نیز در حال اتمام است.

وی افزود:از آن جا که سلامت ورزشکاران و اعتماد خانواده ها جزء اهداف هیات پزشکی و فدراسیون پزشکی ورزشی می باشد ما نیز موظف هستیم بر عملکرد باشگاهها نظارت داشته باشیم  و آن را در اولویت قرار دهیم و در صورت تخلفاتی چون  نداشتن مجوز باشگاهها، عدم بیمه ورزشی، فعالیت غیرمجاز ماساژ ورزشی باشگاهها و استخر، عدم توزیع مواد نیروزا و مکمل های غیرمجاز و بهداشت اماکن ورزشی با باشگاههای متخلف برخورد خواهیم کرد و برعکس باشگاههایی که از لحاظ بیمه ورزشی آمار بالایی دارند و هیچ تخلفی  در باشگاه نداشته باشند مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.