سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

دکتر سعیدی در گفت وگو با ایسنا:

امور درمانی کیومرث راکی را پیگیری می کنیم

کیو مرث راکی

رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در منزل کیومرث راکی پیشکسوت بوکس، ضمن دلجویی از این پیشکسوت که در بستر بیماری است از مساعدت فدراسیون پزشکی ورزشی برای پیگیری بخشی از پروسه درمان او خبر داد.

دکتر رضا سعیدی ر ئیس  کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به این که کیومرث راکی  از پیشکسوتان بوکس کشور به شمار می‌رود که توانسته  پرچم ایران را در مسابقات ارتش های جهان به اهتزاز درآورد گفت: وی از ۱۰ سال قبل با مشکلات جسمی رو به رو شده است و به دلیل انتشار سرطان مثانه در لگن به ریشه اعصاب او فشار وارد شده و عصب های تحتانی‌اش را تحت فشار قرار داده است که باعث شده این پیشکسوت بوکس کشور نتواند به خوبی بایستد و زمان ایستادن وی روی پا طی مدت زمان محدود و به وسلیه واکر امکان پذیر است.

وی ادامه داد: در مورد موضوع سرطان وی نمی‌توانیم کاری انجام دهیم چرا که توسط اکولوژیست طی درمان بوده و این یک مساله تخصصی است اما در خصوص فیزیویوتراپی و کنترل دیابت وی فدراسیون پزشکی ورزشی ورود کرده و قرار بر این است امور درمانی تحت نظر این فدراسیون مد نظر قرار گیرد.

رئیس  کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به این که تصمیم بر این شد تا فیزیوتراپی اندام تحتانی به منظور توانایی ایستادن و انجام امور شخصی برای آقای دشتگلی از سوی فدراسیون انجام شود اظهار کرد: علاوه بر این تامین وسایل توان بخشی نظیر ویلچر، واکر و سایر موارد این چنینی که مورد نیاز این پیشکسوت بوکس کشور است از سوی فدراسیون تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به این که  امکان تردد از سوی وی وجود ندارد قرار است تا هفته‌ای دو تا سه روز بر حسب نیاز فیزیوتراپی در منزل انجام شود و برای موضوع دیابت نیز علاوه بر ویزیت، پرهیز غذایی، نسخه دارویی تمدید و بررسی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.