یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

در راستای بهره مندی از ظرفیت های درمانی موجود در تهران انجام شد؛

نشست هم اندیشی مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی و دانشگاه علوم پزشکی تهران

بیمارستان یاس

سرپرست و تیم کارشناسی فدراسیون پزشکی ورزشی در راستای توسعه فعالیت های بخش درمان، از مجتمع بیمارستانی یاس بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، با توجه به برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای فعال سازی پخش پزشکی ورزشی در بیمارستان محب یاس، دکتر مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در معیت نایب رئیس بانوان و شماری از روسای کمیته های تخصصی این فدراسیون از مجتمع بیمارستانی یاس بازدید کردند.

در این بازدید امکانات موجود در بیمارستان محب یاس مورد ارزیابی قرار گرفت و با توجه به سیاست های از پیش برنامه ریزی شده مبنی بر وجود مرکز تخصصی درمانی جامع برای ورزشکاران، ارزیابی لازم در این خصوص انجام شد.

 بر اساس این گزارش، در جریان این بازدید نشست مشترکی با معاونان بین الملل و دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران  و مسئولان مجتمع بیمارستانی یاس برگزار شد.

در این نشست درباره مباحثی نظیر برنامه ریزی در راستای ایجاد تعامل و همکاری در زمینه پذیرش و ارائه خدمت به بیماران معرفی شده از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی، فعال شدن بخش پزشکی ورزشی و فعال کردن خدمات توانبخشی در مجتمع و همچنین ارائه خدمت درمانی ارتوپدی مطرح و مقرر شد نشست های تخصصی در این زمینه ادامه یابد.

همچنین دکتر کردی که خود از پیشکسوتان پزشکی ورزشی است، تعامل بیمارستان یاس با فدراسیون پزشکی ورزشی را بسیار حائز اهمیت و سودمند دانست.

دکتر مهرزاد خلیلیان، سرپرست، دکتر لاله حاکمی نایب رئیس بانوان، دکتر رضا سعیدی رئیس کمیته خدمات درمانی، دکتر مهرشاد پورسعید سرپرست کمیته درمان و دکتر فرهاد مرادی شهپر رئیس کمیته آموزش فدراسیون پزشکی ورزشی در این نشست و بازدید حضور داشتند.

همچنین دکتر  کردی معاون بین الملل، دکتر محمد حسین پورغریب معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، دکتر فاطمه داوری رئیس و یوسف مسعودیان مدیر، دکتر الهام شیرعلی معاون درمان و دکتر نسیم شکوهی معاون آموزشی این مجتمع نیز از طرف دانشگاه علوم پزشکی تهران و مجتمع بیمارستانی یاس نیز  در این جلسه حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.