سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

دیدار سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی ایران با مدیر اجرایی پزشکی ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن

دکتر حکیم چالبی: ظرفیت های پزشکی ورزشی ایران بالاست/ حضور ورزشکاران ایرانی در اسپیتار موجب افتخار ما است

پاری سن ژرمن

دکتر مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران پس از بازدید از مرکز درمانی آسپیتار قطر با دکتر حکیم چالبی مدیر اجرایی پزشکی ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن و همکاری های بین المللی اسپیتار دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار که صبح امروز(سه شنبه) در دوحه برگزار شد و دکتر فرزاد کبارفرد و دکتر امیر صدیقی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی را همراهی می کردند، دکتر چالبی ضمن تایید ظرفیت های پزشکی ورزشی ایران، حضور دکتر خلیلیان در اسپیتار را بسیار مهم قلمداد کرد و حضور ورزشکاران ایرانی در این مرکز را موجب افتخار دانست.  

مرکز پزشکی درمانی قطر "آسپیتار" یکی از تخصصی ترین مراکز در جهان است که بسیاری از ورزشکاران حرفه ای و قهرمانان از امکانات درمانی و پزشکی آن بهره می برند. این مرکز در سال ٢٠٠٩ از سوی فیفا و در سال ٢٠١٥ از سوی کمیته بین المللی المپیک بعنوان مرکز درمانی برتر در حوزه پزشکی ورزشی مورد تایید قرار گرفت. ورزشکاران و قهرمانانی همچون نیمار، پائلو مالدینی، آنجل دی ماریا و روبرتو کارلوس از افراد برجسته ای هستند که از خدمات این مرکز استفاده کرده اند.