چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴

قائم مقام دبیر کل ایران نادو:

از ۴ بازیکن استقلال و پرسپولیس تست دوپینگ گرفته شد

فرزاد شارکی

در ادامه فعالیت های ضد دوپینگ ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(ایران نادو) و برابر قوانین وادا، تست خارج از مسابقه از بازیکنان استقلال و پرسپولیس گرفته شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دربی پایتخت در شرایطی از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که دکتر فرزاد شارکی، قائم مقام دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(ایران نادو) در این خصوص، گفت: از آنجایی که نمونه گیری ها به صورت تصادفی و بدون اعلام قبلی انجام می شود و این مهم صرفا به میدان مسابقه محدود نمی شود، افسران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ساعتی پیش به صورت سرزده با حضور در هتل های محل اقامت بازیکنان دو تیم اقدام به نمونه گیری کردند.
دکتر شارکی افزود: برابر قوانین، نمونه گیری ها به صورت تصادفی انجام می شود به این ترتیب که از بین اسامی بازیکنان تیم قرعه کشی شده و ورزشکار یا ورزشکارانی که باید تست بدهند انتخاب می شوند. این پروسه برای بازیکنان استقلال و پرسپولیس نیز اجرا شد و از هر تیم دو بازیکن به قید قرعه برای نمونه گیری انتخاب شدند.
قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ خاطر نشان کرد: بدیهی است این نمونه ها مثل نمونه های دیگر ورزشکاران به آزمایشگاه های مورد تایید آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ(وادا) ارسال می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.