چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته خراسان رضوی

خراسان رضوی

دبیر هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی، از افزایش ۳۰ درصدی ورزشکاران سازمان یافته استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد

به گزارش دفتر استان خراسان رضوی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،  دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان خراسان رضوی گفت:  آمار ورزشکاران سازمان یافته استان در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷ حدود ۳۰ درصد رشد را نشان می دهد

برات اضافه کرد:  سال ۹۷ آمار ورزشکاران سازمان یافته مرد استان ۹۴ هزار و ۴۵۱ نفر بود که این آمار در سال جاری به ۱۱۵ هزار و ۶۷۶ نفر رسیده و رشد خوبی را داشته ایم.

وی ادامه داد: در حوزه بانوان نیز ۵۷ هزار و ۴۱۰ نفر آمار ورزشکاران سازمان یافته در سال ۹۷ بوده که این آمار در مدت مشابه سال جاری به ۸۱ هزار و ۸۶۸ نفر رسیده و نشان دهنده اعتماد ویژه ورزشکاران به هیات پزشکی ورزشی و خدمات آن است.

برات آمار ورزشکاران سازمان یافته یازده ماهه سال جاری را ۱۹۷ هزار و ۵۴۴ نفر اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته  ۴۵ هزار و ۶۸۳ نفر افزایش یافته است.

دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان افزود: در بعضی شهرستان ها شاهد رشد چشمگیری در افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته بوده ایم و استقبال خوبی صورت گرفته است.

در انتها برات ضمن تقدیر و تشکر از کمیته روابط عمومی این موفقیت ها را نشان از آگاهی مردم نسبت به خدمات هیات پزشکی ورزشی استان دانست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.