شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

مسابقات قهرمانی کشور و جایزه بزرگ دواتلون داخل سالن درآذربایجان شرقی برگزار شد.

اولین دوگانه درتبریز

اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور و جایزه بزرگ دواتلون داخل سالن گرامی داشت دهه مبارک فجر و یادواره شهید سپهبد قاسم سلیمانی به میزبانی تبریز و در سالن علی آبادی این شهر برگزار شد.

به گزارش دفتر آذربایجان شرقی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور و جایزه بزرگ دواتلون داخل سالن از چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه در رده سنی بالای ۱۶ سال با شرکت ۴۷ ورزشکار از سراسر کشور در بخش مقدماتی به صورت سوپر اسپرینت (۲۰۰۰ متر دو در پیست داخل سالن، ۵۰۰۰ متر رکابزنی بر روی ترینر و مجددا ۱۰۰۰ متر دو) آغاز شد و ورزشکاران در گروه های ۶ نفره با هم به رقابت پرداختند تا ۶ ورزشکار برتر این مرحله راهی فینال شوند.

در بخش فینال ۶ فینالیست این مسابقات در مسافت اسپرینت شامل ۵۰۰۰ متر دو در پیست داخل سالن، ۲۰هزار متر رکابزنی روی دوچرخه نصب شده بر ترینر و ۲۶۰۰ متر دو به طور همزمان با هم به رقابت پرداختند و در پایان سیدمحمد حسینی از گلستان به مقام قهرمانی دست یافت و علیرضا صالحی فر از اصفهان و محمود مرادی از زنجان به ترتیب بر سکوهای دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش تیمی این مسابقات هم استان های اصفهان، زنجان و آذربایجان شرقی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش جایزه بزرگ این دوره از رقابت ها ۳۰ ورزشکار شرکت داشتند که در این بخش نیز سید محمد حسینی از گلستان علاوه بر کسب نشان طلا و قهرمانی مسابقات، جایزه نقدی این مسابقات را هم از آن خود کرد. پس از وی صابر چرخی از آذربایجان شرقی و پویا احمدی از آذربایجان غربی دوم و سوم شدند.

دراولین دوره مسابقات قهرمانی کشور، دکتر ولی شرق از هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی باتمام امکانات پزشکی رقابت های جایزه بزرگ دواتلن راپوشش دادند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.