سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

در دیدار روسای هیئت پزشکی ورزشی فارس و دوچرخه سواری استان عنوان شد؛

باشتی: تعامل و هم افزایی موجب شکوفایی استعدادها می شود

کشاورز: با آموزش به سوی توسعه همگانی ورزش دوچرخه سواری حرکت می کنیم

دیدار روسای هیئت پزشکی ورزشی فارس و دوچرخه سواری استان

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان فارس، گفت: تعامل و هم افزایی بین دو هیات پزشکی ورزشی فارس و دوچرخه سواری استان موجب شکوفایی استعدادها در این رشته ورزشی پر مخاطب می شود.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان فارس، گفت: تعامل و هم افزایی بین دو هیات پزشکی ورزشی فارس و دوچرخه سواری استان موجب شکوفایی استعدادها در این رشته ورزشی پر مخاطب می شود.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر کاوه باشتی در نشست هم اندیشی با رئیس و اعضای هیئت دوچرخه سواری استان که در محل هیئت پزشکی ورزشی فارس برگزار شد، افزود: هرچه ارتباط و تعاملات بین هیات های ورزشی بیشتر باشد، استعدادهای بیشتری در جامعه ورزش شکوفا می شود.

این پزشک ورزشی در ادامه اظهار داشت: پس از گذشت دو سال از حضور تیم جدید مدیریتی در هیئت پزشکی ورزشی استان فارس، سعی شد خدمات به نحوی ارائه شود که هم کارآمد و هم به استاندارهای روز دنیا نزدیک باشد که این موضوع با موفیقت محقق شد.

تنها جراح المپیکی در ایران با اشاره به اینکه ورزش فوائد زیادی دارد و در شرایطی باعث کاهش تنش ها و افزایش شادی و نشاط در جامعه می شود، خاطرنشان کرد: با شعار همیشگی "پزشکی ورزشی پشتیبان ورزش قهرمانی و حامی سلامت همگانی" تلاش کردیم تا با خدمات کارآمد همراه و همگام با ورزشکاران و با آموزش های مورد نیاز و ضروری بتوانیم از بروز آسیب های احتمالی در ورزش جلوگیری کنیم تا جامع ورزشی شاد و بانشاط و به دور از آسیب، همراه با سلامتی کامل داشته باشیم.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان فارس هم در ادامه با تبریک به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن به جایگاه مهم ورزش دوچرخه سواری اشاره کرد و گفت: همان طور که می دانیم دوچرخه سواری از رشته های پرطرفداری است که بسیاری از مردم جامعه در آن به نوعی فعالیت دارند.

دکتر محمدجواد کشاورز افزود: با تیم جدیدی که در هیئت دوچرخه سواری استان شکل گرفته است، تلاش می شود تا با برنامه ریزی جامع و کامل به سوی توسعه همگانی و هدف پایدار این ورزش حرکت کنیم و جامعه را با استفاده صحیح و استاندارد آن آشنا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه هیئت دوچرخه سواری استان در کشور اشاره کرد و ابراز داشت: در چند روز گذشته با تلاش و رایزنی هایی که از سوی استان صورت گرفت، برای اولین بار شاهد اردوی تیم ملی دوچرخه سواری جهت تمرین قبل از مسابقات رسمی در شیراز بود که این اردو برای اولین بار در کشور خارج از پایتخت برگزار شد و هیئت پزشکی ورزشی فارس هم با همکاری در پوشش پزشکی این تمرین ها سهم بسزایی داشت.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان فارس در ادامه به امتیازهای گرفته شده از برگزاری اردوی تیم ملی در شیراز اشاره کرد و عنوان کرد: یکی از امتیازهای برگزاری اردوی تیم ملی در شیراز، کسب تجربه برای تیم اجرایی این استان بود و امتیاز دیگر  این بود که توانستیم ورزشکاری از استان فارس را فیکس تیم ملی کنیم و ضمنا در این اردو سرپرست تیم ملی بانوان هم از استان فارس بود.

کشاورز به حضور سه ورزشکار دوچرخه سوار استان فارسی در تیم ملی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: وجود خانم فرانک پرتوآذر دارای مدال برنز آسیا که برای دومین بار این مدال را کسب کرده است نشان از پتانسیل خوب این استان از نظر بانوان و آقایان در رشته دوچرخه سواری کشور دارد.

وی از هیئت پزشکی ورزشی استان فارس بخاطر همراهی و تعامل در زمینه های مختلف پزشکی ورزشی تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که در آینده بتوانیم بیشتر از گذشته در بحث آموزش و دیگر خدمات به این رشته زیبا و دوست داشتنی ارائه خدمت کنیم.  

در پایان رئیس هیئت دوچرخه سواری استان فارس با اهدای لوح تقدیری از سوی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری به دکتر کاوه باشتی رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان فارس، از خدمات ارزنده و توجه ایشان به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در شیراز قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.