یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

همکاری و برنامه ریزی برای ساماندهی ۴۰۰ هزار ورزشکار فدراسیون ورزش های رزمی

فدراسیون ورزش های رزمی

یوسف بهتری رئیس و چگینی دبیر فدراسیون ورزش های رزمی به منظور بسط و گسترش تعامل با فدراسیون پزشکی ورزشی با سرپرست این فدراسیون دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،  در این دیدار یوسف بهتری، رئیس فدراسیون ورزش های رزمی با اشاره به برنامه ریزی برای تحقق ساماندهی ۴۰۰ هزار رزمی کار زیر مجموعه این فدراسیون، خواستار همکاری کمیته های تخصصی فدراسیون پزشکی ورزشی شد.

همچنین دکتر مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اهمیت تعامل این فدراسیون با تمام فدراسیون های ورزشی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی دقیق همکاری های دوجانبه  به شکل هدفمند افزایش یابد و ثمرات این مهم عاید ورزشکاران رشته های رزمی گردد.

دکتر رضا سعیدی و منصور جعفری روسای کمیته های خدمات درمانی و فناوری اطلاعات فدراسیون پزشکی ورزشی دیگر نفرات حاضر در این نشست بودند که ماموریت یافتند همکاری و تعامل لازم را در خصوص  ساماندهی ورزشکاران رزمی کار داشته باشند.

 یادآور می شود؛ هم اکنون بیش از ۱۸۰ هزار ورزشکار فدراسیون ورزشهای رزمی عضو کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی هستند و سازمان یافته تلیقی می شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.